پیشگاموبیل:لو رفتن پورشه پانامرای جدید

پیشگاموبیل:لو رفتن پورشه پانامرای جدید

راننده اتومبیل پانامرا شوتینگ بریک نگرانی بابت تحت فشار قرار دادن این اتومبیل آزمایشی ندارد؛چون این خودرو که عملکرد بالایی دارد، آزادانه از لبه کنار مسیر استفاده میکند. مشاهده این اتومبیل بزرگ در این پیست واقعاً حیرت انگیز است. زمانی که نمونه تولیدی این اتومبیل در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ در اروپا معرفی شود، احتمالاً محدوده رانشگر آن مشابه محدوده رانشگر نسخه سدان آن است که یا از موتور بنزینی V8 یا از موتور توربوشارژ V6 بهره می‌برد؛ یک رانشگر دیزلی و یک رانشگر هیبریدی. مشتریان آمریکایی نیز بالاخره به این واگن دست پیدا خواهند کرد؛ اما احتمالاً باید تا اواخر سال ۲۰۱۸ منتظر بمانند.

سدان پانامرا نیز به سختی در این پیست مسابقه معروف  در حال کار است، حتی یک لحظه راننده کنترل این اتومبیل را از دست نمی‌دهد. طبق گفته عکاسان مخفی حاضر در پیست، این اتومبیل روی چراغ‌های جلو و عقب پوششی فتورئالیستیک دارد. جدا از این مسئله، طراحی صیقلی بدنه، ایده خوبی از نسخه تولیدی به ما می‌دهد. همچنین معتقدیم در داخل کابین یک سیستم اینفوتینمنت بزرگ و کنترل‌های برقی به کار گرفته خواهد شد.

از مزایای طرح جدید یک صفحه نمایش صفحه نمایش  بزرگ که به احتمال زیاد لمسی است. این بدان معنی است دکمه های کمتر بر روی کنسول وسط و به طور کلی جدید و مدرن به نظر می رسد . همچنین وجود دو cup holdersجدید  است.

شرکت پورشه احتمالاً پانامرای جدید را اوایل ماه اکتبر در نمایشگاه اتومبیل پاریس رونمایی خواهد کرد. فروش این اتومبیل تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل