تکنولوژی

دلیل عدم کاهش قیمت اینترنت چیست؟

دلیل عدم کاهش قیمت اینترنت چیست؟

اینترنت دنیایی که فرا تر از معنی و مفهوم خود با نام دنیای مجازی رفته و به بخش جدا نشدنی زندگی ما تبدیل شده است. اما با این وجو همواره مشکلاتی اعم از قطعی و سرعت پایین و همچنین قیمت بسیار بالا داشته ایم و طی چند ماه گذشته وزیر ارتباطات اعلام کرد که قیمت اینترنت پایین خواهد آمد و حدود 2 هفته از تصویب این کاهش قیمت  در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می‌گذرد. اما هنوز اثری از کاهش قیمت نیست. با ما همراه باشید.

در خبر اعلام شده تسط وزیر این کاهش قیمت بیشتر از 15 درصد اعلام شد و این خبر نیز در اواخر سال 94 اعلام و منتشر شد اما تا کنون این کاهش قیمت اعمال نشده است.

دو هفته پیش کاهش قیمت اینترنت در جلسه‌ی شنبه ۲۲ خرداد ۹۵ بررسی و تصویب شد اما به خاطر همراه شدن با افزایش قیمت تلفن ثابت، ابلاغ و اجرای آن به تأخیر افتاده است. شاید بپرسید چرا؟

دولت یازدهم مقرر کرده است هر کدام از خدمات دولتی و عمومی که بخواهد گران شود باید تأییده‌ای را داشته باشد و در کارگروه بازار بررسی شود. از سویی مصوبات هر جلسه‌ی کمیسیون تنظیم مقررات باید در یک صورت‌جلسه قرار گرفته و به امضاء حاضرین برسد. در صورت امضا‌ی صورت‌جلسه مصوبات کمیسیون باید به سرعت ابلاغ و اجرایی شوند.

با تجه به این که این مصوبات افزایش قیمت باید تاییدیه  هیئت دولت را بگیرد و پس از آن اعضا آن را امضا کنند و همچنین کاهش قیمت اینترنت با افزایش قیمت تلفن ثابت هم زمان شده هنوز کاهش قیمت به شرکت های ارائه دهنده اینترنت اعلام نشده و باید منتظر بود اما زمان آن مشخص نشده است.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل