اپلیکیشن اندروید آموزش اندروید

آموزش دریافت آپدیت اندروید 8 اوریو oreo

آموزش دریافت آپدیت اندروید 8 اوریو oreo

آموزش دریافت آپدیت اندروید 8 اوریوoreo

شرکت گوگل نسخه جدید اندروید یعنی اندروید 8 رو که اوریو oreo نام گذاری کرده به تازگی منتشر کرده و بسیاری از کاربران اندروید در سرتاسر دنیا دوست دارن که هرچه سریع تر این آپدیت رو دریافت کنن و از اون استفاده کنن .

گوگل فعلا نسخه بتا این نسخه از اندروید رو منتشر کرده تا اون رو دیوایس های مختلف تست کنه و بعد از معلوم شدن مشکلات کاربران ، در نهایت نسخه اصلی رو برای تمام گوشی ها ، تبلت ها و ... که از اندروید 8 پشتیبانی می کنند منتشر کند .

ارتقائ به نسخه 8 اندروید از طریق OTA یا همان ارتقائ و بروزرسانی از راه دور با اتصال بی سیم برای بعضی از گوشی ها ارائه شده مانند Google Nexus 6P, Nexus 5X, Pixel and the Pixel X و بعضی از گوشی های دیگر شرکت ها .

خوب نمیخوای صبر کنی تا برات به روش ota بروزرسانی بیاد ، پس با ادامه آموزش با ما همراه باشید .

مرحله 1 : شما به راحتی میتوانید به صفحه نسخه بتا اندروید به وسیله گوگل و حساب گوگلتان بروید .

مرحله2 : بعد از ورود به حساب کاربری گوگل خود ، شما نیاز دارید تا مدل دستگاه خودتان را ثبت کنید تا بفهمید که از اندروید 8 پشتیبانی می کند یا نه .

مرحله3 : بعد از ثبت مدل دستگاهتان ، باید با قوانین و مقررات گوگل را موافقت کنید و آن را تایید نمایید .

مرحله4 : بعد ازثبت دستگاه ، نسخه 8 اندروید برای دستگاه ثبت شده موجود میشه .

قابل توجه شما ، ممکنه هیچوقت گوگل این آپدیت رو به این صورت به شما ارائه نده یا مقداری دیر ارسال کنه.همچنین از اونجایی که این نسخه بتا ی  این نسخه از اندروید می باشد ، ممکن است دارای اشکالاتی باشد(قطعا برای فهمیدن همین مشکلات است که نسخه بتا اول ارائه می شود ) . حتما راهنمایی که تو صفحه ثبت نام وجود داره رو بخونید .

به علاوه گوشی های نامبرده از شرکت گوگل که گفته شد این آپدیت برای آنها ارائه می شود و از این نسخه پشتیبانی می کنند ، شرکت های دیگر ساخت گوشی های هوشمند  هم لیست گوشی های پشتیبانی شده از اندروید 8 را اعلام کرد که در ادامه از چند تا نام برده میشه شرکت سامسونگ اعلام کرد که گوشی های سری جدید A و سری J و همچنین گوشی های گلکسی Galaxy S8, S8+, S7 and the S7 Edge

این از این آپدیت پشتیبانی خواهند کرد .

شرکت های دیگری که اعلام کردن که بعضی از دستگاه هایشان قادر به پشتیبانی اندروید 8 خواهند بود به نام های اچ تی سی ، سونی ، ایسوز ، وان پلاس ، نوکیا ، میکرومکس و اسنشال هستند .

منتظر اخبار جدید درباره ی نسخه ی 8 اندروید oreo باشید .

هر سوال و مشکلی در این زمینه دارید در نظرات اعلام کنید . امیدواریم این مطلب مفید و کاربردی باشه

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل