تکنولوژی نرم افزار و اپلیکیشن

برترین نرم افزار های مدیریت فایل آیفون و آیپد

برترین نرم افزار های مدیریت فایل آیفون و آیپد

برترین نرم افزار های مدیریت فایل آیفون و آیپد

کنترل صد ها و شاید هزاران فایل سند مختلف  نیازمند برنامه ساختار یافته و مکانیسم تاثیر گذار است و خارج از حوصله ما است از این تصمیم گرفتیم تا بهترین فایل منیجرهایی که می‌توانید از آن‌ها در مدیریت فایل ها و اسناد موجود در گوشی خود بهره ببرید را معرفی کنیم . این نرم افزار ها در چند سال توسط کاربران زیادی تجربه شدن و از امتیاز بالایی برخوردارند .

1- File Manager

برنامه ی File Manager App را می توان یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن هایی بشمار اورد که دانلود و نصب ان در هر ایفون و یا ایپدی به منظور مدیریت فایل ها نیاز می باشد . در واقع این برنامه که توسط Zuhanden GmbH در اپ استور توسعه داده شده است ، می تواند به دلیل داشتن قابلیت های بسیار فراوان و کلیدی در خود ، نیاز های شما را رفع کند . به این صورتکه این برنامه تمامی فایل های شما را در ایفون و ایپد بصورت سازماندهی شده ، نمایش خواهد داد . از طرفی ، بنا بر گفته های توسعه دهنده این برنامه ، نحوه عملکرد اپلیکیشن نامبرده بسیار شبیه به Windows Explorer در ویندوز و یا Finder در مک می باشد ، که می تواند همواره و همیشه فایل های اساسی و مهم شما را در خود نگه داری کند .

بنابراین ، از این پس با نصب این برنامه ، دریافت اسناد در ایفون و ایپد شما بسیار اسان خواهد بود و شما می توانید فایل های خود را از طریق کامپیوتر با استفاده از ایتونز و یا دانلود کردن فایل های مورد نظر از طریق Dropbox به دیوایس خود انتقال دهید . همچنین شما می توانید فایل ها را از طریق ایمیل و یا مرورگر مبتنی بر وب محتویات ان را دانلود و در فایل منیجر نامبرده خود ذخیره واجرا کنید . بنابراین شما می توانید فایل ها را از طریق اینترنت ، ایتونز ، Dropbox ، ایمیل و سایر برنامه ها به درون این فایل منیجر وارد کنید .

از سوی دیگر رابط کاربری و بصری این برنامه ، محتویات شما را بصورت جذاب و سازمان یافته نمایش خواهد داد و به شما این اجازه داده شده است تا در صورت نیاز ، به قابلیت هایی همچون پرینت گرفتن ، فشرده سازی و یا خارج کردن فایل ها از حالت فشرده ، کپی کردن فایل ها ، جابجا کردن اسناد ، ایجاد New Folders و تغییر دادن نام فایل ها دسترسی داشته باشید .

همچنین شما می توانید به کمک برنامه ی File Manager App ، اسناد مختلفی را شامل فایل های PDF و یا فایل های مایکروسافت افیس را در دیوایس خود مشاهده کنید و همینطور می توانید در ایفون و یا ایپد تصاویر را مشاهده کنید و یا فایل های MP3 و MP4 را پخش کنید . بطور کلی این فایل منجیر از فرمت هایی همچون Word ، اکسل ، پاورپویینت ، Keynote ، Numbers ، Pages ، فایل های زیپ ، Images ، فایل های مبتنی بر وب ، MP3 و MP4 پشتیبانی می کند .

قیمت: رایگان

لینک دنلود نرم افزار

2-Documents 5

یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نرم افزار های موجود در اپ استور نرم افزار 5 Documents ساخت شرکت نرم افزاری Raddle می باشد نرم افزاری که هزاران بار در اپ استور دانلود شده است . این نرم افزار علاوه بر این که امکان مشاهده ی اسنادی مانند PDF را به شما می دهد به عنوان یک فایل منیجر برای شما عمل می کند . به همین جهت قصد داریم در ادامه 5 ویژگی بزرگ و کاربردی این نرم افزار را برای شما بیان کنیم .

1.دسترسی به فضاهای ابری (Cloud Storage) :

شما به کمک نرم افزار 5 Documents می توانید به راحتی به تمامی حساب های ابری خود مانند Dropbox ، OneDrive ، دسترسی داشته باشید حتی می توانید حساب های ابری خود را مدیریت کنید به گونه ای که می توانید فایل های خود را از حساب های ابری دریافت و یا اپلود کنید .

2.امکان مشاهده ی اسناد و فایل‌ های چندرسانه‌ ای با فرمت های مختلف :

یکی از مهمترین کاربرد های این نرم افزار می توان به مشاهده ی اسناد با فرمت هایی مانند PDF ، فایل‌های Office ، کتاب های EPub و همچنین انواع فرمت‌ های صوتی (mp3) و تصویری (mp4) اشاره کرد .

3.انتقال اطلاعات بین دستگاه‌های iOS :

شما می توانید به کمک این نرم افزار براحتی اطلاعات دستگاه های مبتنی بر iOS را انتقال دهید . برای انجام این کار ابتدا باید نرم افزار 5 Documents را بر روی هر دو دستگاه اجرا کرده و با مراجعه به تب دوم (Network) دو دستگاه را به هم وصل کرده و اطلاعات مورد نظر را انتقال دهید .

4.انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه های iOS :

همانند روش سوم شما می توانید دستگاه های میتنی بر iOS را با کامپیوتر مورد نظر انتقال دهید . برای انجام اینکار ابتدا باید کامپیوتر و دستگاه iOS را به یک WiFi مشترک متصل کنید و سپس با مراجعه به قسمت Setting و زدن گزینه ی WiFi Drive و فعال کردن ان ، دستگاه یک IP را به شما نمایش می دهد و با وارد کردن IP مورد نظر در مرورگر کامپیوتر می توانید اظلاعات را انتقال دهید . حتی می توانید با گذاشتن رمز برای انتقال اطلاعات امنیت دستگاه را بالا ببرید .

5.امکان دانلود فایل های مورد نظر از اینترنت :

شما حتی می توانید از این نرم افزار به عنوان یک دانلود منیجر استفاده بکنید . چرا که همان طور که می دانید سافاری اجازه ی دانلود هیچ فایلی را به شما نمی دهد اما شما به کمک مرورگری که در این نرم افزار تعبیه شده است می توانید فایل های مورد نظر را در این اپ دانلود کنید .

قیمت: رایگان

لینک دنلود نرم افزار

3-FileApp

این برنامه به شما اجازه می دهد که فایل ها و اسناد خود را بر روی آی دیوایس خود مدیریت کنید. این برنامه از بسیاری از فرمت ها مثل فایل های مایکروسافت آفیس و پی دی اف پشتیبانی می کند.

ویژگی ها: قابلیت انتقال فایل به ویندوز و مک از طریق DiskAid و iTunes File Sharing - انتقال وایرلس فایل - قابلیت ذخیره فایل از بیشتر برنامه ها مثل مرورگر سافاری و غیره - قابلیت بازکردن فایل های ذخیره شده با برنامه های مختلف

قابلیت حفاظت از فایل ها .

قیمت: ۰٫۹۹$

لینک دنلود نرم افزار

4-Files Pro

مستندات خودتان را ذخیره و بازیابی کنید ،و به آسانی آنها را به مک یا ویندوز خودانتقال دهید.کاملا سازگار با Box,dropbox,google drive,onedrive.کیفیت بالا،و پشتیبانی فوق العاده از PDF ,office,iwork و عکس.
برخی ویژگی ها : امنیت بسیار بالا - پخش فایل صوتی - قابلیت اسلاید شو برای تصاویر - مدیریت فایلها
-
ایمیل  جستجو

قیمت: ۴٫۹۹$

لینک دنلود نرم افزار

5-FileMaster

اگر بخواهیم از محدودیتهای پلتفرم iOS بگوییم احتمالا ساعت ها می شود در موردش بحث کرد و البته به نتیجه ای مشخص نرسید، برخی محدودیت را عاملی مهم برای بهبود عملکرد می دانند و برخی دیگر آن را سیاستی سراپا اشتباه از جانب اپل. من همچنان از این سیستم عامل لذت می برم و گاهی با خود می گویم محدودیت همیشه بد نیست. به هر صورت وجود فایل منیجری قوی همچنان برای ما احساس می شود، برای ما که زندگی را در کپی های بی امان خلاصه کرده ایم و تا فضای کلود فرسنگ ها فاصله داریم.

فایل منیجر باید عالی باشد و رایگان، پیشنهاد ما بدون شک اپلیکیشن FileMasterخواهد بود، این برنامه در سی کشور شماره یک است و بسیاری از کاربران آن را زیباترین فایل منیجر iOS می دانند؛ روزگاری تنها کارایی مورد نظر بود اما امروز زیبایی نباشد کارمان پسِ معرکه رها خواهد ماند.

با FileMaster می توانید اسناد را ببینید، ویدئو و موزیک پلیر داشته باشید، به ویرایش فایل متنی مشغول شده و اگر هارد بی سیمی دارید به آن متصل شوید؛ بسیاری از کارها به یاری FileMaster امکان پذیر خواهد شد.

فایل ها را از طریق کامپیوتر در فایل منیجر کپی کنید و هر فایل را با دوستان به اشتراک بگذارید

قیمت: رایگان

لینک دنلود نرم افزار

6-iExplorer

می خواهید از آیفون، آی پد یا آی پاد خود فیلم و موسیقی و یا هر فایل دیگر انتقال دهید شما به iExplorer نیاز دارید. این نرم افزاربه شما اجازه می دهد تا شما به راحتی موسیقی، فیلم و لیست پخش و مشاهده عکس ها و ذخیره، از هر ایفون، آی پد و آی پاد خود را انتقال دهید، همچنین می توانید به اس ام اس ها، پست صوتی، تماس ها و حتی تاریخچه تماس ها دسترسی داشته باشید. با iEplorer می توانید آی پاد یا آیفون خود را مانند یک درایو فلش در مک یا ویندوز اکسپلورر وصل کنید.  اما چه ویژگی هایی باعث برتری iExplorer نسبت به سایر نرم افزارهای مدیریت آیفون دارد؟

iExplorer برنامه ای برای مدیریت و مرور محتویات دستگاه های ساخت کمپانی اپل است که این امکان را تنها با برقراری اتصال بین مک و دستگاه فراهم می کند. نوع دسترسی ای که iExplorer برای کاربرانش فراهم می کند درست مانند این است که آن ها در حال کار با یک درایو فلش USB می باشند بنابراین کاربران امکان جابجایی فایل ها بین دیوایس اپل (مانند iPhone, iPod یا iPad) و مک را تنها با درگ و دراپ (Drag & Drop) خواهند داشت. دسترسی آسان به فایل های سیستمی و همچنین امکان مشاهده/خواندن از/نوشتن بروی (read/write) فایل های دیتای مرتبط با اپلیکیشن های مختلف، یکی از قابلیت های شایان ذکر این برنامه است. این نرم افزار با دستگاه های دارای سیستم عامل iOS (و یا فاقد آن) سازگاری دارد و یکی از دیگر ویژگی های قابل توجه آن امکان اتصال و مدیریت چندین دستگاه به طور همزمان است. iExplorer در یک رابط کاربری بی نظیر مجموعه ای از ابزارهای مدیریت و سازماندهی انواع فایل های مدیا، اپلیکیشن، بکاپ، بوک مارک، آدرس بوک، یادداشت، تقویم، ایمیل و یا تاریخچه تماس ها را در اختیار کاربران قرار می دهد.

قیمت: ۴٫۹۹$

لینک دنلود نرم افزار

7-iFiles

iFiles یک فایل منیجر قدرتمند و مفید برای فایل های گوناگون است که شما را قادر به مشاهده‌ی اسناد ، ویرایش متن ، ضبط صوت ، wifi drive و … می کند . برای استفاده از این نرم افزار کافیست برروی فایل مورد نظر راست کلیک کنید تا منوهای دردسترس را مشاهده کنید و در صورت مایل بودن به راحتی استفاده کنید . با iFiles ، شما به راحتی می توانید فایل های خود را با استفاده از Wi-Fi و یا بلوتوث به اشتراک بگذارید . اضافه شدن قابلیت مرور صفحات وب و دانلود فایل های مختلف از اینترنت ، اتصال به سرورهای FTP ، FTPS و SFTP ، قابلیت استفاده از passcodes طولانی ، انتقال ، کپی ، تغییر نام ، حذف و ایجاد پوشه‌ی جدید ، Zip و Unzip و … در این نسخه در دسترس هستند که برای استفاده از این برنامه به سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید .

قیمت: ۰٫۹۹$

لینک دنلود نرم افزار

8-iStorage 2HD

مشاهده انواع فایل ها، سندها و ویرایشگر کدها از کوچک‌ترین قابلیت‌های iStorage 2HD محسوب می‌شوند. این برنامه علاوه بر امکان بازگشایی فایل های محافظت‌شده از جمله PDF ،ZIP و Rar می‌تواند یک انتقال‌دهنده بسیار عالی فایل ها باشد. مرورگر قدرتمند این اپلیکیشن به کاربران علاوه بر امکان مرور صفحات وب، امکان ذخیره‌سازی مستقیم انواع فایل ها از اینترنت را می‌دهد.

قیمت: ۴٫۹۹$

لینک دنلود نرم افزار

9- Files United

اپلیکیشن Files United خلق‌شده تا تجربه بهتری از مدیریت محتوای دیجیتالی را برای کاربران به ارمغان آورد. از قابلیت‌های کوچک این اپلیکیشن می‌توان به امکان کپی و انتقال سندها، افزودن فایل ها به لیست علاقه‌مندی، حفاظت از رمزهای عبور و انتقال و اشتراک‌گذاری فایل ها اشاره نمود. اگر شما از کاربران ویندوز هستید می‌توانید با بهره‌گیری از پروتکل SMB به داده‌های خود در گوشی دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از drag و drop (کشیدن و رها کردن) می‌توانید فایل های خود، بین گوشی و مک را جا به جا کنید. Files United با پشتیبانی از سرویس ابری مانند Dropbox توانسته تا به یکی از قدرتمندترین فایل منیجرهای آیفون مبدل شود.

قیمت: ۴٫۹۹$

لینک دنلود نرم افزار

امیدوارم بتونید با این اطلاعات و  نرم افزار ها بهتر دستگاه خودتون رو مدیریت کنید و از اون به خوبی بهره ببیرید . مشکلات و درخواست های خودتون رو در بخش نظرات اعلام کنید

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل