مقالات

مایکروسافت Windows 10 Redstone بیلد 17004 را منتشر کرد

مایکروسافت Windows 10 Redstone بیلد 17004 را منتشر کرد

امکانات جدید و مشکلات برطرف شده در بیلد 17004 ویندوز 10 دسکتاپ معروف به رد استون 4:

  • طراحی روان (Fluent Design):
    همانطور که ما در به روز رسانی ویژگی های بعدی پیشرفت می کنیم، بیشتر و بیشتر عناصر طراحی Fluent Design را خواهید دید. ما شور و شوق کاربران نسبت به طراحی Fluent Design را دیده ایم، و در این بیلد جدید شما در منوی Start تمام قسمت های بخش All Apps را با طراحی جدید Fluent Design خواهید دید.

  • تغییرات و بهبودهای اعمال شده در بخش های مختلف مرورگر مایکروسافت اج:

ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که متن نام سایت در نوار آدرس پنجره ای جدید در صفحه شروع مرورگر حذف شده و موجب عدم عملکرد صفحه مربوطه خواهد شد.
ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که برخی مواقع پس از تمرکز نشانه گر بر روی نوار آدرس مرورگر موجب عدم عملکرد تغییر زبان کیبورد خواهد شد.
ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که سرفصل پیشنمایش مربوط به صفحات PDF تصویری سیاه رنگ با نواری سفید نمایش می دهد.
ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که هنگام استفاده از کلید ترکیبی CTRL + F جهت جستوجو برای اولین بار، تمرکز نشانه گر را بر روی کادر جستجو نخواهد برد و همچنین مشکلی را برطرف کرده ایم که پس از کلیک در کادر متن مربوط به جستجو، کاربر قادر به درج متن در نوار آدرس نخواهد بود.
ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که پس از انتقال سرفصل ها مابین دو پنجره مروگر، موجب عدم عملکرد گزینه “Open with previous pages” شده و پنجره های قبلی را باز نخواهد کرد.
ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که برای کاربرانی که از صفحه بروز شده سایت Youtube استفاده می کنند، عملیات پرینت و کپی/پیست کار نخواهند کرد.
ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که کلید ترکیبی CTRL + کلیک بر روی لینکهای درج شده در فایل PDF عمل نکرده و لینک را در سرفصل جدید باز نخواهد کرد.
ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که کلید ترکیبی CTRL + D در برخی از زبان های کیبورد عمل نکرده و تمرکز نشانه گر را بر روی نوار آدرس نخواهد برد.

  • برخی از عوامل مربوط به ورودی نیز بهبود یافته اند:

ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که برخی مواقع کلید اینتر در نرم افزار مسنجر فیسبوک عمل نخواهد کرد.
ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که کلید DELETE در کیبورد تاچ، بجای انجام عملیات حذف، علامت نطقه را در نرم افزارهای UWP درج خواهد کرد.
ما یک مسئله را برطرف کرده اینم که انتخاب متنی طولانی در کادرهای تک خطی، موجب کند شدن خواهد شد (به عنوان مثال، درج نام یک favorite در مرورگر مایکروسافت اج).

  • و در آخر، برخی از تغییرات و بهبودهای عمومی اعمال شده:

رداستون 4 شامل اکثر بهبودها و تعییرات اعمال شده در آخرین بیلد رداستون 3 می باشد.
بخش جدید چرخه رنگ به تنظیمات Color & High Contrast افزوده شده است که به کاربران در جهت بهتر حس کردن تاثیر رنگهای متفاوت کمک خواهد کرد.
در این بیلد جدید میانبر مرورگر مایکروسافت اج به دسکتاپ افزوده شده است که می توانید آن را حذف کنید و پس از آپگرید به بیلد بعدی، مجدد نمایش داده نخواهد شد.
ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که در بیلد جدید در بازی Skyrim بخش Mod Organizer به درستی عمل نخواهد کرد.
ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که در بیلدهای اخیر، صفحه سبز خطای SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION در win32kfull.sys نمایش داده شده است.
ما یک مسئله را برطرف کرده ایم که برخی مواقع در منوی X ویندوز، زیرخط کلیدهای شتاب دهنده نمایش داده نخواهند شد.

دانلود ویندوز 10 بیلد 17004 (Redstone4) نسخه AIO:

دانلود نسخه 64 بیتی

دانلود نسخه 32 بیتی

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل