تکنولوژی آموزش کامپیوتر و موبایل

نحوه خاموش و روشن کردن آیفون X و iPhone XS

نحوه خاموش و روشن کردن آیفون X و iPhone XS

آیا نمی دانید چگونه iPhone X یا iPhone XS را خاموش کنید؟ در تمام آیفون های قبلی ، فقط با فشار دادن و نگه داشتن کلید قفل جانبی ، گزینه "Slide to power off" را بالا میکشیدید. اما ، در آخرین آیفون های اپل ، شما نمی توانید آن را به راحتی خاموش کنید. مردم معمولاً آیفون های خود را در مقایسه با دستگاه های Android خاموش نمی کنند ، اما یک تلفن هوشمند هنوز هم باید گاه به گاه خاموش شود!

بعضی مواقع وقتی یک برنامه با تمام مشکلات کار می کند ، یا می خواهید مقداری باتری را ذخیره کنید ، تلفن هوشمند خود را خاموش می کنید. اما ، اگر نمی توانید تلفن خود را از کلید قفل جانبی خاموش کنید ، پس چگونه آن را انجام دهید؟ فشار دادن و نگه داشتن کلید قفل جانبی سیری را فعال می کند. اگر دو بار کلید قفل جانبی را فشار دهید ، Apple Pay روشن می شود. پس ، چگونه آیفون X را خاموش کنیم؟ در این راهنما روشهای مختلفی را برای خاموش کردن iPhone X به شما نشان خواهیم داد. بله ، بیش از یک راه برای خاموش کردن آن وجود دارد.


3 راه برای خاموش کردن iPhone X / XS

اپل در جدیدترین نسخه iOS خود بیش از یک راه برای خاموش کردن دستگاه های Apple معرفی کرده است. اگرچه شما نمی توانید به سادگی با استفاده از یک کلید قفل یک طرفه این کار را انجام دهید ، روش های دیگری نیز برای این کار وجود دارد. این مراحل برای iPhone X ، iPhone XS ، iPhone XS Max و iPhone XR کار می کند.

1. با استفاده از فشردن دکمه
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، فشار دادن و نگه داشتن کلید قفل جانبی سیری را روشن می کند. بنابراین ، دیگر نمی توانید آیفون خود را از این طریق خاموش کنید. اما ، هنوز راهی وجود دارد که آیفون X خود را با استفاده از کلیدها خاموش کنید. به سادگی کلید Volume بالا + کلید قفل جانبی را با هم فشار داده و نگه دارید. این کلیدها را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید و گزینه "slide to power off" روی صفحه ظاهر می شود. هر دو دکمه میزان صدا در این ترکیب کار می کند. اما اگر از کلید Volume Up استفاده می کنید و سریع آن را رها می کنید ، iPhone X شما به جای آوردن گزینه power off slider اسکرین شات می گیرد. بنابراین ، هر دو کلید را کمی طولانی تر نگه دارید.


2. از طریق تنظیمات
بسیاری از افراد ممکن است بخواهند از کلیدهای فیزیکی برای خاموش کردن iPhone X خود استفاده نکنند. نگران نباشید ، در آخرین نسخه iOS ، روشهای بیشتری برای خاموش کردن دستگاه Apple ما وجود دارد. فقط به "Settings" بروید و روی "General" ضربه بزنید. در اینجا ، تمام راه را به پایین حرکت دهید و گزینه "Shut Down" را خواهید دید. روی آن ضربه بزنید و این گزینه "slide to power off" را روی صفحه نمایش به ارمغان می آورد.


3. با استفاده از لمس کمکی
با استفاده از لمس کمکی می توانید صفحه تلفنتان را قفل کرده و آن را خاموش و مجدداً راه اندازی کنید. فقط به منوی "AssistiveTouch" بروید ، سپس "Device" را انتخاب کنید. در اینجا تعدادی گزینه را مشاهده خواهید کرد. فقط روی نماد Lock Screen ضربه بزنید و نگه دارید. در عرض چند ثانیه ، این گزینه "slide to power off" روی صفحه شما ظاهر می شود. همچنین اگر کلید قفل جانبی شما خراب است ، برای روشن کردن iPhone X خود ، کافیست آن را با استفاده از کابل به یک پریز برق یا رایانه وصل کنید. این کار در عرض چند ثانیه آیفون X را روشن می کند.

نتیجه گیری
دستگاه های اپل یکی از بهترین های موجود در بازار هستند و جدیدترین آیفون X آنها در حال حاضر میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کند. آنها به همراه برخی از ویژگی های جدید در آخرین نسخه iOS ، چند تغییر ایجاد کرده اند. خاموش کردن آیفون شما دیگر به روش قدیمی انجام نمی شود. روشهای جدیدی برای خاموش کردن iPhone X و iPhone XS وجود دارد. امیدواریم با استفاده از این راهنما اکنون بتوانید آیفون X خود را به راحتی خاموش کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل