آموزش اندروید آموزش کامپیوتر و موبایل

چگونه در اندروید 9 یا اندروید پی اسکرین شات بگیریم؟

چگونه در اندروید 9 یا اندروید پی اسکرین شات بگیریم؟

به تازگی از Android P 9.0 استفاده میکنید؟ شاید شما دوست دارید بدانید که چگونه در Android P 9.0 اسکرین شات بگیرید. برای گرفتن اسکرین شات در اندروید 9 این مقاله را دنبال کنید.

اسکرین شات گرفتن در اندروید همواره با ابهام روبرو بوده است. با هر بروزرسانی نرم افزاری ، کاربران با چیز جدیدی آشنا می شوند و این شامل گرفتن عکس از صفحه نیز می شود. و در اینجا شما از اندروید P 9.0 در تلفن هوشمند رده بالا خود استفاده می کنید. هر تلفن هوشمند Android روش گرفتن عکس از خود را دارد. اما Android P بدون استفاده از دکمه های بالا و پایین صدا ، این کار را برای کاربران آسانتر کرده است. ظاهراً اینکار با دکمه های فیزیکی انجام میشود. اگر اخیراً اندروید خود را بروز کرده اید یا گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 9 خریده اید ، در اینجا نحوه تهیه تصاویر در Android P 9.0 آورده شده است.

نحوه گرفتن اسکرین شات در اندروید 9 یا اندروید پی:

همواره می توانید از آن روش سنتی فشار دادن دکمه پاور و دکمه پایین صدا به طور همزمان برای گرفتن تصویر در Android P 9.0 استفاده کنید.

از طرف دیگر ، همانطور که در بالا گفته شد ، دوست دارید از دکمه های مجازی در دستگاه Android خود برای ضبط تصویر استفاده کنید. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

مرحله 1. به دستگاه یا برنامه Android خود که می خواهید صفحه نمایش را ضبط کنید ، به برنامه یا جای دیگر بروید.

مرحله 2. اکنون دکمه پاور را روی سیستم عامل Android P خود فشار دهید.

مرحله 3: یک منو با چهار گزینه مختلف روی صفحه نمایش داده می شود: خاموش ، راه اندازی مجدد ، تصویر و اورژانس (این فهرست ممکن است به نسبت دستگاه Android متفاوت باشد).

مرحله چهارم: شما می دانید چه کاری باید انجام دهید ؛ روی تصویر ضربه بزنید.

مرحله 5. پس از گرفتن تصویر ، نمایشگر "تصویر ذخیره شد" را روی صفحه دستگاه (قسمت بالای سمت چپ) مشاهده می کنید.

می توانید برای مشاهده تصویر صفحه خود ضربه بزنید. علاوه بر این ، می توانید تصویری را که در Android P خود گرفته اید ویرایش ، به اشتراک بگذارید یا حذف کنید.

شما با موفقیت با استفاده از Android P 9.0 عکسهای صفحه را با دستگاه Android خود ضبط کرده اید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل