تکنولوژی مقالات

نحوه افزودن میانبرهای پوشه به نوار کناری سمت چپ منوی شروع (START) در ویندوز 10

نحوه افزودن میانبرهای پوشه به نوار کناری سمت چپ منوی شروع (START) در ویندوز 10

منوی Start Windows 10 شامل یک لیست مفید از میانبرهای مکان های معمول (مانند تصاویر ، بارگیری ها ، تنظیمات) در یک نوار کناری کوچک است. با استفاده از تنظیمات ، می توانید میانبرهایی را که در آنجا ظاهر می شوند ، تنظیم کنید. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.


ابتدا "تنظیمات" را با باز کردن "شروع-Start" و کلیک کردن روی نماد " چرخ دنده " (یا با فشار دادن Windows + I) راه اندازی کنید. این نماد چرخ دنده برای تنظیمات نمونه ای از یکی از میانبرهایی است که سفارشی سازی خواهیم کرد.



در تنظیمات ، روی "شخصی سازی" کلیک کنید.



در شخصی سازی ، "شروع" را از نوار کناری انتخاب کنید.



در تنظیمات Start ، به پایین پنجره بروید و روی "انتخاب کدام پوشه ها در ابتدا ظاهر می شود" کلیک کنید.



در صفحه "انتخاب کدام پوشه ها در ابتدا ظاهر می شوند" ، یک لیست طولانی از مکان های پوشه و میانبرهای مشترک مشاهده می کنید که هرکدام از آنها دارای یک سوئیچ هستند. برای اینکه یکی از این موارد در نوار کناری میانبرهای فهرست شروع ظاهر شود ، روی کلید "روشن" کلیک کنید. اگر می خواهید هرکدام از آنها را پنهان کنید ، سوییچ کنار آنها را روی "خاموش" تنظیم کنید.



دفعه بعدی که Start را باز می کنید ، میانبرهایی را که به عنوان یک لیست عمودی فعال کرده اید در سمت چپ منوی Start مشاهده می کنید. به عنوان مثال ، در اینجا ما همه میانبرهای ممکن را فعال کرده ایم.



اگر همه نمادهای میانبر را فعال نکرده اید ، به این معنی است که منوی شروع شما خیلی کوتاه است. برای تغییر اندازه آن ، روی لبه بالای منوی شروع کلیک کنید و آن را به سمت بالا بکشید تا بزرگتر شود. این فضای بیشتری برای همه آیکون های میانبر فراهم می کند.



اگر می خواهید برچسب هایی را برای نمادهای میانبر مشاهده کنید ، با نشانگر نشانگر خود ، روی نوار کناری میانبر منوی Start بروید (یا روی دکمه منو با سه خط در بالای نوار کناری کلیک کنید) ، و نوار کناری گسترش می یابد.



با کلیک بر روی هر یک از میانبرهایی که منجر به پوشه های خاصی می شوند (مانند "موسیقی" ، "فیلم ها" یا "تصاویر") ، مستقیماً به مکان مناسب در Windows File Explorer منتقل می شوید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل