آموزش کامپیوتر و موبایل آموزش IOS

آموزش استفاده از فیس تایم در ویندوز

آموزش استفاده از فیس تایم در ویندوز

شرکت اپل ویژگی جدیدی را در فیس تایم ارائه کرد که به کاربران سیتم عامل های IOS15، iPadOS 15 و macOS 12  امکان می دهد تا با افراد دیگر در سیستم عامل های اندروید تماس ویدیوئی برقرار کنند. به عبارتی دیگر سرانجام شما قادر خواهید بود  تا از  فیس تایم در ویندوز استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین روش استفاده از Face Time در ویندوز را برای شما آموزش دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش استفاده از فیس تایم (Face Time) در ویندوز

متأسفانه اپل برنامه فیس تایم را برای ویندوز منتشر نکرده است. اما کسانی که دارای دستگاه هایiPhone ، iPad یا Mac هستند، می توانند از طریق  Google Chrome یا Microsoft Edge پیوندهای دعوت ایجاد کنند که قابل استفاده در ویندوز ها هستند. به عبارتی دیگر برنامه فیس تایم هنوز بر روی ویندوز ها قابل استفاده نیست اما با استفاده از لینک های دعوت می توانید به یک تماس ویدیوئی بپیوندید. در ادامه برای پیوستن به تماس های ویدیوئی فیس تایم باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در ابتدا یکی از برنامه های  Google Chrome یا Microsoft Edge را بر  روی ویندوز خود نصب کنید.
  • در مرحله بعدی برنامه فیس تایم را در آیفون یا آپید باز کرده و در قسمت بالای صفحه بر روی گزینهٔ  Create Link  ضربه بزنید.

 

  • در این قسمت برنامه هایی مانند AirDrop، Message و... برای شما باز می شود. با انتخاب هر کدام از آنها می توانید لینکی که ایجاد کرده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید
  • اگر از نسخهٔ  macOS 12 Monterey استفاده می کنید، در قسمت بالای برنامه فیس تایم بر روی گزینهٔ  Create Link ضربه بزنید.

  • پس از ایجاد لینک با انتخاب یکی از روش ها می توانید لینک خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

  • لینکی شبیه به شکل زیر (facetime.apple.com) دریافت خواهید کرد.

  • لینک ارسال شده را در رایانه با برنامه های Google Chrome یا Microsoft Edge باز کنید. نام خود را در کادر وارد کرده و بر روی continue ضربه بزنید.

  • از نوار ظاهر شده در پایین صفحه بر روی گزینهٔ join  کلیک کنید.

  • قبل از اینکه بتوانید به تماس ویدیوئی بپیوندید، باید فرد صادر کننده لینک تماس شما رابپذیرد. پس از ورود گزینه هایی مانند Full Screen ، Mute Microphone و Show / Hide Video را در نوار ابزار مشاهده خواهید کرد.

  • با دنبال کردن این مراحل به سادگی می توانید فیس تایم را بر روی ویندوز خود اجرا کنید. برای قطع کردن تماس ویدیوئی نیز با کلیک بر گزینهٔ  leave تماس را ترک کنید.

سخن پایانی: 

با اینکه فیس تایم هنوز بر روی ویندوز کیفیت چندانی ندارد اما با این روش می توانید به بهترین شکل از تماس های ویدیوئی در فیس تایم بهره مند شوید. در این مقاله سعی کردیم بهترین روش استفاده از فیس تایم در ویندوز را برای شما ارائه کنیم. با دنبال کردن این مراحل می توانید با استفاده از ویندوز خود تماس ویدئویی برقرار کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل