ترفند

افزونه دانلود از یوتیوب در کروم | بهترین افزونه‌های گوگل کروم برای دانلود از این پلتفرم

افزونه دانلود از یوتیوب در کروم | بهترین افزونه‌های گوگل کروم برای دانلود از این پلتفرم

افزونه‌های گوگل کروم؛ ابزارهایی برای دانلود از سایت مشهور یوتیوب

بسیاری از کاربرانی که قصد دارند از یوتیوب ویدیو دانلود کنند، در برخی سایت‌های دانلود ویدیوهای یوتیوب، این کار را انجام می‌دهند. اما برخی از این افراد به دنبال روشی آسان‌تر برای این کار هستند و استفاده از افزونه‌های گوگل کروم گزینه‌ای عالی به‌شمار می‌آید. با استفاده از این افزونه‌ها می‌توان ویدیوهای یوتیوب را به صورت مستقیم دانلود کرد. افزونه‌های مختلفی برای این کار وجود دارند، اما این سوال به وجود می‌آید که بهترین افزونه دانلود از یوتیوب در کروم کدام است. با ما همراه باشید تا در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین افزونه‌های گوگل کروم برای دانلود از یوتیوب بپردازیم.

معرفی بهترین افزونه‌های دانلود از یوتیوب در گوگل کروم

گوگل کروم در واقع مرورگر شرکت گوگل است که در حال حاضر بسیاری از کاربران در گوشی‌ها و کامپیوترهای خود از آن استفاده می‌کنند. افزونه‌های مختلفی برای این مرورگر طراحی شده که کار کاربران را برای جستجو در اینترنت آسان کرده است. شاید جالب باشد بدانید که برخی از افزونه‌ها و سرویس‌های گوگل کروم به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت قابل استفاده هستند. بسیاری از کاربران از سایت یوتیوب برای پخش ویدیوهای مختلف استفاده می‌کنند. اما متاسفانه سایت یوتیوب اجازه دانلود مستقیم ویدیوها را به صورت مستقیم به کاربران نمی‌دهد. به این ترتیب لازم است که از یک واسطه برای این کار استفاده شود.

یکی از این واسطه‌ها سایت‌های دانلود از یوتیوب هستند و که برای دانلود ویدیو در برخی از این سایت‌ها به یک نرم‌افزار تغییر آی پی نیاز خواهید داشت. اما یک واسطه بهتر برای این کار وجود دارد که آن هم افزونه دانلود از یوتیوب در کروم است. با اضافه کردن چنین افزونه‌ای به گوگل کروم بدون دردسر و به صورت مستقیم می‌توانید هر ویدیویی را دانلود کنید. برای این کار لازم است که با بهترین افزونه‌های دانلود از یوتیوب آشنا شوید. برخی از این افزونه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

 

افزونه YTD Video Downloader؛ یکی از بهترین اکستنشن‌های کروم برای دانلود از یوتیوب

افزونه YTD Video Downloader، یکی از بهترین اکستنشن‌ها برای دانلود ویدیوهای یوتیوب از گوگل کروم به شمار می‌رود. شما می‌توانید داخل رابط این افزونه هر ویدیویی را که می‌خواهید، به راحتی جستجو کنید. حتی می‌توانید URL ویدیو را وارد کرده تا به سادگی ویدیو دانلود شود. لازم به ذکر است که ویدیوها با فرمت MP4 در سیستم شما دانلود خواهد شد. جالب است بدانید که با این افزونه به غیر از یوتیوب، می‌توانید ویدیوهای سایت‌های Vimeo و BlipTV را هم دانلود کنید.

اکستنشن FreeYouTubeDownloader؛ یک افزونه عالی برای دانلود از یوتیوب

اکستنشن FreeYouTubeDownloader در واقع یک افزونه‌ای با طراحی ساده است که به گوگل کروم اضافه می‌شود. شما می‌توانید بدون دردسر و استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی، فقط با به‌کارگیری این افزونه ویدیوهای دلخواه خود را به راحتی دانلود کنید. جالب است بدانید ویدیوهایی که با این افزونه دانلود می‌کنید با همان کیفیت اصلی در سیستم شما ذخیره می‌شوند. اگر به دنبال راهی برای دانلود ویدیوهای یوتیوب هستید که پیچیده و پردردسر نباشد، این افزونه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود از یوتیوب با افزونه Solid YouTube Downloader and Converter در گوگل کروم

کار با افزونه Solid YouTube Downloader and Converter بسیار ساده است. شما با این افزونه به راحتی می‌توانید هر نوع ویدیویی را از یوتیوب دانلود کنید. لازم به ذکر است این افزونه امکان دانلود ویدیوها را با فرمت‌های AVI، FLV، WMV و MP4 به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید با این افزونه هر نوع ویدیویی که از یوتیوب دانلود می‌کنید به فایل صوتی تبدیل کرده و در سیستم خود ذخیره کنید.

 

اکستنشن Video Downloader professional برای گوگل کروم به منظور دانلود از یوتیوب

اکستنشن Video Downloader professional یکی دیگر افزونه‌هایی است که می‌توان به گوگل کروم اضافه کرده و با آن ویدیوهای یوتیوب را دانلود کرد. جالب است بدانید که شما می‌توانید با استفاده از این افزونه ویدیوها را به راحتی دانلود کرده یا بدون دانلود آن‌ها در لیست ویدیوهای خود ذخیره کنید. همچنین می‌توانید این ویدیوهای ذخیره شده را روی هارد دیسک دانلود کرده تا در آن ذخیره شود. باید اشاره کرد که ویدیوهای با فرمت MP4 را می‌توانید به وسیله Google Chromecast در تلویزیون پخش کرده یا در صفحه اصلی گوگل خود آن را پخش کنید. همچنین با استفاده این افزونه قابلیت پخش ویدیوها را در هر اندازه‌ای خواهید داشت.

دانلود آسان از یوتیوب با افزونه FasTube - Faster YouTube در گوگل کروم

با افزونه FasTube - Faster YouTube می‌توانید بدون دانلود مجدد ویدیوها، آن‌ها را مشاهده کنید. چرا که هر بار شما وارد سایت یوتیوب می‌شوید باید صبر کنید تا ویدیو بارگذاری شود تا بتوانید آن را ببینید. همچنین باید منتظر بمانید تا تبلیغات و موارد دیگر همگی بارگذاری شوند. اما با این افزونه شما می‌توانید فقط با کلیک بر روی تصویر کوچک ویدیو، آن را مستقیما در همان صفحه‌ای که هستید، مشاهده کنید. همچنین این افزونه قابلیت چرخاندن تصویر ویدیوها را به شما می‌دهد.

دانلود سریع ویدیو از یوتیوب با اکستنشن  Flash Video Downloader در کروم

اکستنشن Flash Video Downloader یک افزونه رایگان برای گوگل کروم است که هر نوع فایل ویدیویی و صوتی را می‌توان با آن دانلود کرد. این افزونه امکان دانلود ویدیوها با فرمت MP4 و Mov را به شما میدهد. باید اشاره کرد که استفاده از این افزونه بسیار آسان است. باید بدانید که با این افزونه از هر سایت دیگری به غیر از یوتیوب می‌توانید فایل‌های ویدیویی و صوتی دانلود کنید.

 

افزونه YouTube Video Downloader؛ اکستنشنی بسیار خوب برای دانلود ویدیوهای یوتیوب

کار با افزونه YouTube Video Downloader هم بسیار آسان است و فقط با کلیک یک دکمه می‌توان هر ویدیویی را از یوتیوب دانلود کنید. جالب است بدانید که با این افزونه می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را با فرمت MP3 دانلود و ذخیره کنید. برای این کار فقط کافی است که روی دکمه MP3 در زیر ویدیو کلیک کنید. 

اکستنشن دانلود ویدیو FLVTO؛ افزونه‌ای کاربردی

یک اکستنشن عالی برای اضافه کردن به گوگل کروم به منظور دانلود ویدیوهای یوتیوب افزونه FLVTO است. چرا که کار با این افزون ساده بوده و به هر مرورگر دیگری می‌توان آن را اضافه کرد. با این افزونه به راحتی می‌توانید هر نوع ویدیویی را از یوتیوب دانلود کنید. لازم به ذکر است که در این افزونه گزینه Convert to MP3 وجود ندارد و نمی‌توان ویدیوها را به فایل MP3 تبدیل کرد.

دانلود مستقیم ویدیوهای یوتیوب با افزونه One-Click Video Downloader در کروم

اکستنشن One-Click Video Downloader نوعی دیگر از افزونه‌ها است که می‌توان با آن از یوتیوب ویدیو دانلود کرد. استفاده از این افزونه نیز آسان است و می‌توانید فقط با یک کلیک ویدیوهای مد نظر خود را به راحتی دانلود کنید. نصب این افزونه روی گوگل کروم نیز بسیار آسان است. به طور کلی این اکستنشن به دلیل آسان بودن کار با آن، یک ابزار بسیار عالی برای دانلود از یوتیوب در کروم به شمار می‌رود.

اکستنشن iTube YouTube Downloader Chrome

افزونه iTube YouTube Downloader Chrome یکی از مطمئن‌ترین افزونه‌های برای دانلود از یوتیوب در کروم است. چرا که با استفاده از این افزونه بدون ایجاد هیچ مشکلی در مرورگر یا سیستم خود می‌توانید به دانلود ویدیو از یوتیوب بپردازید. این افزونه به همه مرورگرها اضافه می‌شود و دانلود با آن به سریع‌ترین و آسان‌ترین شکل ممکن انجام خواهد شد. شما می‌توانید با این افزونه از سایت‌های دیگری به غیر از یوتیوب هم ویدیو دانلود کنید.

 

با افزونه‌های گوگل کروم ویدیوهای یوتیوب را سریع و آسان دانلود کنید

به طور کلی استفاده از افزونه دانلود از یوتیوب در کروم بهترین روش برای دانلود ویدیوها از این وب‌سایت به شمار می‌رود. چرا که برای استفاده از این افزونه‌ها و دانلود ویدیو نیازی به نرم‌افزارهای تغییر آی پی ندارید و با چند کلیک می‌توانید هر ویدیویی را به راحتی دانلود کنید. شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود هر کدام از این افزونه‌ها را به گوگل کروم خود اضافه کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل