اپلیکیشن اندروید نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی های بدون دیتا اندروید در سال 2023 را بشناسید

بهترین بازی های بدون دیتا اندروید در سال 2023 را بشناسید

بهترین بازی های بدون دیتا برای سیستم عامل اندروید

هرچند که کنسول‌ها و سیستم‌های گیمینگ فوق‌العاده‌ای به بازار آمده‌‎اند، اما همچنان بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که بازی‌ها را در موبایل تجربه کنند. بازی‌های موبایلی پیشرفت‌های بزرگی در سالیان اخیر داشته‌اند و توانسته‌اند که نظر گیمرها را جلب کنند. در نتیجه یک فضای رقابتی شدید به وجود آمده است و استودیوهای بازی‌سازی مجبور شده‌اند که بازی‌های باکیفیتی را برای موبایل منتشر کنند. در میان بازی‌های اندروید عناوین بسیاری دیده می‌شوند که دیتای جداگانه دارند و نصب آن‌ها کمی دشوار است. اما ما در این مطلب می‌خواهیم به بهترین بازی های بدون دیتا بپردازیم. برای شناخت بهترین بازی های بدون دیتا سال 2023 با ما در این مطلب همراه باشید.

 

بازی Ninja Arashi 2

یکی از بهترین بازی های رایگان بدون دیتا بازی Ninja Arashi 2 است. این بازی همانند نسخه قبلی خود در سبک ماجراجویی و اکشن قرار دارد. استودیو Black Panther داستان جذابی را برای Ninja Arashi 2 طراحی کرده است. در ابتدای این بازی از یک زندان یخی آزاد می‌شوید و باید به دنبال دشمن سنتی خود یعنی دوسو بروید. بازی Ninja Arashi 2 دارای یک گیم‌پلی بسیار سریع و سراسر اکشن است. تجربه Ninja Arashi 2 میتواند برایتان فوق‌العاده باشد. البته پیشنهاد می‌شود که برای کسب یک تجربه لذت‌بخش‌تر، ابتدا نسخه یک این بازی را اجرا کنید.

بازی Hill Climb Racing 2؛ یکی از بهترین بازی های بدون دیتا

در میان بازی های بدون دیتا، آثار اندکی در سبک رانندگی و مسابقه دیده می‌شوند. بازی Hill Climb Racing 2 یکی از بازی‌های رایگان بدون دیتا است که توسط Fingersoft منتشر شده است. بازی Hill Climb Racing 2 یک اثر دوبعدی است که گرافیکی فانتزی دارد. در این بازی باید تمام تلاش خود را کنید که در پستی و بلندی‌های مسیر، تعادل خود را حفظ کرده و با سرعت بالایی به خط پایین برسید. از سوی دیگر باید در طول مسیر ظرف‌های بنزین جمع‌آوری کنید تا در میان راه اتومبیل خاموش نشود. در بازی Hill Climb Racing 2 می‌توانید به شکل آنلاین یا آفلاین به مسابقه بپردازید. هرچند که بیشتر جذابیت بازی Hill Climb Racing 2 در بخش آنلاین است.

بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off

اگر یکی از طرفداران انیمیشن باب اسفنجی هستید، بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off می‌تواند انتخاب خوبی در میان بازی های بدون دیتا باشد. در این بازی وظیفه دارید که رستوران آقای خرچنگ را مدیریت کنید و بهترین همبرگرها را به دست اهالی بیکینی باتن برسانید. بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off برخلاف ظاهرش، اصلا ساده نیست. برای موفقیت در این بازی باید سرعت عمل و هوش بالایی داشته باشید. چرا که به‌یک‌باره مشتریان بسیاری سفارش همبرگر ثبت می‌کنند و باید به‌خوبی همه آن‌ها را مدیریت کنید. داستان و کاراکترهای جذاب از مهم‌ترین دلایل محبوبیت بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off هستند.

بازی REDDEN

بازی REDDEN یکی دیگر از عناوین بدون دیتای موبایل است که با قیمت ۲.۴۹ دلار در دسترس گیمرها قرار دارد. استودیو Team Bulosodeuk با ساخت این بازی توانست توجه بسیاری از گیمرهای موبایلی را به سمت خود جلب کند. چرا که بازی REDDEN تجربه یک نبرد تاریخی جذاب را به شما ارائه می‌دهد. در این بازی نقش یک سرباز ماورایی را برعهده دارید که باید نتایج جنگ‌ها را تغییر دهد و تاریخ را به شکل دیگری رقم بزند. بازی REDDEN دارای یک گیم‌پلی نسبتا عجیب است که اگر بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید، قطعا ساعت‌ها مشغول آن خواهید شد.

بازی Brawl Stars؛ یکی از بهترین بازی های بدون دیتا

یکی از جذاب‌ترین بازی های بدون دیتا براول استارز، ساخته کمپانی بازی‌سازی سوپرسل است. براول استارز یک بازی اکشن فانتزی است که از زاویه دید بالا می‌توانید آن را تجربه کنید. در این بازی کاراکترهای متنوعی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها دارای یک قابلیت ویژه در مبارزه هستند. برخی از آن‌ها تسلط بالایی در تیراندازی و جنگ دور دارند. برخی دیگر از آن‌ها نیز دارای مهارت بسیاری در نبرد تن‌به‌تن هستند و می‌توانند آسیب‌های شدیدی در جنگ نزدیک، به دشمنان خود وارد کنند. همواره سوپرسل آپدیت‌های جدیدی را برای بازی براول استارز منتشر می‌کند که محبوبیت این بازی را بعد از گذشت حدود 4 سال همچنان حفظ می‌کنند.

بازی MINECRAFT

آیا می‌خواهید جهان رویایی خود را بسازید؟ علاقه شدیدی به ساخت‌وساز و بازی‌های OPEN WORLD دارید؟ ماین کرافت می‌توانید تمام توقعات شما را برطرف کند. بیشتر گیمرها بازی نوستالژیک ماین کرافت را می‌شناسند. جالب است بدانید که این بازی به همراه مادهای متنوعی به شکل رایگان و بدون دیتا برای موبایل نیز عرضه شده است. این بازی دارای دو حالت بقا و کریتیو است. در بخش کریتیو می‌توانید سازه‌های مورد علاقه خود را بسازید و یک سرزمین رویایی برای خود ایجاد کنید. در بخش بقا نیز باید تلاش کنید که با کشاورزی، دامداری و مبارزه زنده بمانید و دهکده خود را گسترش دهید.

بازی Plague Inc

یکی از بهترین و عجیب‌ترین بازی های بدون دیتا، ساخته استودیو Miniclip به نام Plague Inc است. بازی Plague Inc رایگان است و می‌توانید بدون پرداخت پول آن را تجربه کنید. اما چرا گفتیم که بازی Plague Inc یکی از بازی‌های عجیب است؟ در این بازی وظیفه دارید که یک پاندمیک درست کنید و آخرین انسان‌های بازمانده بر روی زمین را نیز از بین ببرید.

در این بازی وظیفه دارید که بیماری‌های مختلفی را گسترش دهید. میان بیماری‌های تنفسی، قارچ‌های زامبی و هر ویروس کشنده دیگری را می‌توانید پیدا کنید. البته بعد از شیوع کرونا حالتی به بازی اضافه شد که می‌توانید در آن با بیماری‌های همه‌گیر مقابله کنید. بازی Plague Inc از همان ابتدا شما را به چالش می‌کشد و مراحل دشواری را در مقابل شما قرار می‌دهد.

بازی Game Dev Tycoon

یکی از بهترین بازی های بدون نیاز به دیتا که در سبک شبیه‌سازی قرار دارد، بازی Game Dev Tycoon است که توسط استودیو Greenheart Games ساخته شده است. در این بازی می‌توانید حس و حال جذابی را از یک استودیو بازی‌سازی تجربه کنید. وظیفه شما در بازی Game Dev Tycoon است که یک استودیو بازی‌سازی مجهز را اداره کنید. می‌توانید بر روی انتشار بازی‌های ویدئویی تمرکز کنید و سرمایه خود را افزایش دهید و سپس به سراغ خرید تجهیزات بهتری بروید. از سوی دیگر می‌توانید کنسول‌های بازی طراحی کنید و یک برند برای خود داشته باشید. ناگفته نماند که برای تجربه بازی Game Dev Tycoon باید 2.49 دلار پرداخت کنید.

 

بازی Angry Birds Journey

یکی از خاطره‌انگیزترین و جذاب‌ترین بازی های بدون دیتا، بازی Angry Birds Journey است. بازیکنان اندکی پیدا می‌شوند که حتی یکی از قسمت‌های پرندگان خشمگین را تجربه نکرده باشند. استودیو بازی‌سازی Rovio Entertainment Corporation با انتشار رایگان این بازی توانست توجه بسیاری از کاربران را جلب کنند. داستان این بازی نیز همانند دیگر قسمت‌های پرندگان خشمگین، دشمنی میان خوک‌ها و پرندگان را روایت می‌کند. اما در این قسمت از پرندگان خشمگین شاهد کاراکترهای جدیدی هستیم که جذابیت بسیاری دارند. از سوی دیگر تنوع مراحل در این قسمت بسیار بیشتر از قسمت‌های قبلی پرندگان خشمگین است. اگر به دنبال یک بازی تفننی و فکر جذاب بدون دیتا هستید، Angry Birds Journey گزینه‌ای عالی برای شما است.

اوقات فراغت لذت‌بخش با بازی های بدون دیتا

در این مطلب بهترین بازی های بدون دیتا را به شما معرفی کردیم. با دانلود و اجرای هریک از این بازی‌ها می‌توانید اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنید. بازی‌های موبایلی می‌توانند برخلاف آنچه تصور می‌شود بسیار جذاب باشند و تجربه جذابی از گیم را به شما ارائه دهند. همچنین اگر عناوین ذکرشده برایتان جذاب نبودند می‌توانید بازی‌های دیگری مانند Alto's Odyssey. An error occurred،Plague Inc Ndemic Creations، Pixel Dungeon. Watabou Arcnor، Doodle Jump. Tony Jake و Cut the Rope را تجربه کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل