اولین تصاویر و ویژگی های منتشر شده از نسخه پلاس اچ تی سی HTC One M9

اولین تصاویر و ویژگی های منتشر شده از نسخه پلاس اچ تی سی HTC One M9

به تازگی تصاویری جدید از اسمارت فون HTC One M9 Plus در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. آنچه که در این تصاویر می بینیم یک اسمارت فون مشابه با HTC One M9 اما این بار با صفحه نمایش 5.2 اینچی و دوربینی بسیار بزرگ همراه با فلش LED دوگانه است. اگرچه جنبه های ظاهری HTC One M9 Plus در اولین نگاه بسیار شبیه به اسمارت فون پرچم دار HTC One M9 است اما قطعات سخت افزاری آن تفاوت های را تجربه کرده است.

صفحه نمایش 5.2 اینچی این اسمارت فون با وضوح 1440 در 2560 پیکسلی طراحی شده است. بر طبق اطلاعات منتشر شده، این اسمارت فون قرار است در دو مدل، که هرکدام از یکی از پردازنده های هشت هسته ای MediaTek MT6795 و Snapdragon 810 همراه با 3 گیگابایت حافظه رم بهره می برند راهی بازار شود. 32 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور تشخیص اثر انگشت و اسپیکرهای قدرتمند BoomSound از جمله دیگر ویژگی ها این اسمارت فون است.

فارغ از این اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد که HTC تصمیم گرفته است نسخه بروز شده ای از اسمارت فون پرچم دار خود یعنی HTC One M9 را هم به میدان بفرستد. هنوز مشخص نیست که هرکدام از مدل های این اسمارت فون قرار است در کدام یک از کشورها عرضه شوند اما به نظر می رسد که حضور نسخه پلاس این اسمارت فون حتمی باشد. در هر صورت باید منتظر انتشار خبرهای آتی از این گوشی هوشمند باشیم.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل