تکنولوژی

اطلاعات بیشتری از htc one M9 Plus منتشر شد

اطلاعات بیشتری از htc one M9 Plus منتشر شد

این روز‌ها توجه‌ زیادی روی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی وجود دارد. one M9 به تازگی معرفی شده و احتمالا در آینده نسخه بزرگتر آن با نام M9 Plus نیز رسما از طرف کمپانی تایوانی معرفی خواهد شد. امروز اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه بزرگ منتشر شده است.

تاکنون اطلاعاتی درباره one M9 پلاس منتشر شده، از جمله آنکه این دستگاه هوشمند از نمایشگری به بزرگی ۵.۲ اینچ با رزولوشن QHD و اسکنر اثر انگشت برخوردار است.

حال پس از معرفی پرچم‌دار اصلی اچ‌تی‌سی، شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره M9 Plus بیشتر شده است. امروز OnLeaks@ اطلاعات جدیدی درباره اندازه دقیق نمایشگر و ابعاد بدنه این گوشی هوشمند در توییتر فاش کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که درباره‌ی این محصول وجود دارد، رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به همراه نمایشگری ۵.۲ اینچی برای وان M9 Plus در نظر گرفته شده که تراکم پیکسلی فوق العاده ۵۶۵ را برای این دستگاه رقم می‌زند. در بحث طراحی، وان M9 Plus از همان فلسفه طراحی اچ‌تی‌سی در دستگاه‌های پرچم‌دار بهره می‌برد و ابعادی برابر با ۱۵۰.۹ در ۷۲.۵ در ۱۰.۱۵ میلی‌متر دارد. با کنار هم قرار دادن اندازه‌های one M9 plus و اکسپریا زد 3 سونی مشخص است که دستگاه اچ‌تی‌سی از ابعاد بزرگتری برخوردار است.

باقی مشخصاتی که درباره این گوشی‌ هوشمند شایعه شده هنوز به قطعیت نرسیده‌ و تنها در حد گمانه زنی هستند. برای مثال گفته می‌شود وان M9 پلاس از پردازنده هشت هسته‌ای ساخت مدیاتک یا اسنپ‌دراگون، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در پشت و ۴ مگاپیکسل در جلو بعلاوه ظرفیت باتری ۲۸۴۰ میلی‌ آمپر ساعت پشتیبانی می‌کند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل