تکنولوژی

Htc e9 plus معرفی شد

Htc e9 plus معرفی شد

پس از مدت‌ها شایعه‌پراکنی و درز تصاویر متعددی منتسب به بلندقامت اچ‌تی‌سی +One E9، دقایقی پیش وب‌سایت این کمپانی تایوانی به‌صورت رسمی مشخصات این پرچم‌دار را منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات و تصاویر منتشر شده توسط قسمت چینی زبان وب‌سایت شرکت سازنده، اچ‌تی‌سی +One E9 از زبان طراحی سری محبوب وان پیروی کرده، اما گوشه‌های گرد آن شباهت خاصی به سری مقرون به صرفه دیزایر دارد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک بوده، اما استحکام خاصی در طراحی آن مشاهده می‌شود. بلندقامت جدید اچ‌تی‌سی همچون پرچم‌دار وان ام۹ قرار است در رنگ‌های خاکستری روشن، طلایی کم‌حال و طلایی تیره به بازار عرضه گردد.

اچ تی سی +One E9 به صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل یا همان QHD مجهز شده است که چگالی تصویر ۵۳۴ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد. بدین ترتیب اچ‌تی‌سی اولین باریست که پرچم‌داران خود را به صفحات نمایشی با کیفیت بالاتر از فول اچ‌دی تجهیز می‌کند. قلب این محصول را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای MT6795M مدیاتک که بر اساس معماری ۶۴ بیتی طراحی گردیده و بر روی فرکانس ۲ گیگاهرتز تنظیم شده به تپش درآورد که همچون تراشه اسنپ‌دراگون ۸۱۰ از چهار هسته بر اساس چینش Cortex-A57 و چهار هسته Cortex-A53s بهره می‌برد.


+One E9 در قاب پشتی میزبان دوربینی گرد با وضوح ۲۰ مگا پیکسلی می‌باشد و در جلو دستگاه دوربینی با بهره‌مندی از فناوری التراپیکسل تعبیه گردیده است. از دیگر مشخصات بارز این محصول می‌توان به دارا بودن بلندگوها BoomSound، دو گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، باتری ۲,۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و بهره مندی از اندروید ۵ اشاره کرد. لازم به ذکر است که در وب‌سایت رسمی اچ‌تی‌سی، مشخصات دیگری نیز برای این گوشی هوشمند همچون دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی و صفحه‌نمایش فول اچ‌دی ذکر شده است که برخی آن را مربوط به نسخه ضعیف شده این دستگاه با نام E9 می‌دانند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل