تکنولوژی

6 تبلت ارزان قیمت ولی با کیفیت موجود در بازار

6 تبلت ارزان قیمت ولی با کیفیت موجود در بازار

ممکن است تبلت های حاضر در این فهرست به خوبی آی پد نباشند اما برای آنهایی که نمی خواهند ولخرجی کنند، کاملا رضایت بخش است.

در لیست زیر تبلت های مقرون به صرفه آمده است که با کلیک روی هر یک از آنها میتوانید از سایت دیجیکالا خریداری کنید.


همچنین لیست زیر مربوط به گذشته است و ممکن است برخی از این تبلت ها در بازار موجود نباشند و قیمت ها نیز به روز نباشند.

1-    MeMo Pad 7 ME70C

این تبلت به نمایشگری با رزولوشن 600×1024 مجهز است که تراکم پیکسلی آ« به ppi169 می رسد. پردازشگر دو هسته ای Intel Atom با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، به عنوان مغز متفکر تبلت عمل می کند. یک گیگابایت رم، چهار گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دو مگاپیکسلی از دیگر مشخصه های این دستگاه است. شیار، microSD GPS و قابلیت USB OTG هم در تبلیت ایسوس وجود دارد.

قیمت: حدود 320 هزار تومان

 


2-    A7 A3300

از مهم ترین مشخصات تبلت لنوو می توان به پردازشگر چهار هسته ای مدیاتک با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش با رزولوشن 600×1024 اشاره کرد. این تبلت به یک دوربین دو مگاپیکسلی مجهز است. وجود شیار سیمکارت و امکان مکالمه از مواردی هستند که ارزش این تبلت را بالا می برند.

قیمت: 375 هزار تومان 

 

 


3-    G Pad 7.0

ال جی در جی پد 7.0، یک دوربین 3.15 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه کرده است. پردازشگر چهار هسته ای جی پد 7.0 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز کار می کند.
از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می توان به یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. فرستنده مادون قرمز، GPS و پشتیبانی از قابلیت USB OTG از دیگر موارد مهم و قابل ذکر در مورد تبلت های جدی ال جی هستند.
قیمت: 398 هزار تومان

 

 


4-    MediaPad Youth 2
به نمایشگری هفت اینچی با رزولوشن 600×1024 مجهز است که تراکم پیکسلی ppi169 دارد. از دیگر مشخصات فنی این تبلت می توانیم به پردازشگری چهارهسته ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی سه مگا پیکسلی، وبکم 0.3 مگاپیکسلی و GPS اشاره کنیم. تبلت هوآوی همچنین به شیار سیمکارت مجهز است و کاربر می تواند از طریق سیمکارت از اینترنت همراه یا مکالمه تلفنی استفاده کند.
قیمت: 425 هزار تومان

 

 


5-    Galaxy Tab 3 Lite 7.0
این تبلت به نمایشگری هفت اینچی با رزولوشن 1024×600، پردازشگری دو هسته ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم، دوربین پشتی با کیفیت دو مگاپیکسل و هشت گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. در ضمن امکان افزایش حافظه دستگاه از طریق شیار microSD وجود دارد. نبود دوربین جلو، نداشتن شیار سیمکارت و در دسترس نبودن امکان برقراری مکالمه تلفنی بزرگ ترین نقطه ضعف این تبلت به شمار می آید. در بخش پشتی این تبلت از ساختار چرم گونه محصولات رده بالای سامسونگ خبری نیست. با این حال در طراحی بخش پشتی از بافت پلاستیکی خاصی استفاده شده که در کنار رنگ بندی های جذاب، این تبلت را به محصولی دوست داشتنی تبدیل می کند.
قیمت: 490 هزار تومان

 

 


6-    Fonepad 7 FE 17OCG
این تبلت به نمایشگری از نوع LED Backlight WSAGA با رزولوشن 600×1024 مجهز است که تراکم پیکسلی آن به ppi169 می رسد. پردازشگر دوهسته ای 2520Intel Atom Z با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصه های سخت افزاری تبلت ایسوساست.
قیمت: 485 هزار تومان

 


تبلت های پیشنهادی روز:

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل