تکنولوژی

سری جدید تبلت‌های سامسونگ با نام Galaxy Tab A

سری جدید تبلت‌های سامسونگ با نام  Galaxy Tab A

روز گذشته شرکت سامسونگ دو تبلت جدید که قرار است در امریکا عرضه شود را معرفی کرد. دو تبلت جدید اولین تبلت‌ها از سری Galaxy Tab A با اندازه صفحه نمایش 8.0 و 9.7 اینچ تولید شده‌اند و به عنوان تبلت‌هایی برای دسترسی بهتر به دوستان و خانواده معرفی شده‌اند.

مشخصات در دو تبلت غیر از اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری تفاوتی ندارد. هر دو تبلت از پردازنده‌ی اسنپدراگون 410 شرکت کوالکام استفاده می‌کنند. 1.5 گیگابایت حافظه رم و صفحه نمایش PLS با رزولوشن 768×1024 برای این دو تبلت در نظر گرفته شده‌است. با توجه به کیفیت برابر صفحه نمایش هر دو مدل، احتمالا بین مدل 9.7 اینچی و 8.0 اینچی تفاوت چندانی از نظر قیمت نیز وجود نداشته باشد.

وجه تمایز این تبلت‌ها با تبلت‌های پیشینِ سامسونگ اندازه و طراحی آن‌هاست. دو تبلت جدید با نسبت ابعاد 4:3 ساخته شده‌اند در حالی که تبلت‌های گذشته 16:10 بودند. ضمن اینکه بر خلاف بدنه‌ی پلاستیکی سایر تبلت‌ها، بدنه‌ی این دو تبلت از سری Galaxy Tab A کاملا از فلز ساخته شده‌است. جالب خواهد بود اگر سامسونگ چنین طراحی را در یک تبلت گران‌قیمت با مشخصات بالا به کار گیرد.

تبلت‌های معرفی‌شده از حالا برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و عرضه‌ی آن‌ها در اول ماه می (حدود 10 روز دیگر) در ایالات متحده امریکا آغاز خواهد شد. دو مدل در رنگ‌های سفید، تیتانیومی و آبی تولید می‌َشوند. مدل 8.0 اینچی 229 دلار (حدود 7.600.000 ریال) و مدل 9.7 اینچی 299 دلار (حدود 9.900.000 ریال) قیمت خواهند داشت. به علاوه یک مدل 9.7 اینچی به همراه قلم S-Pen با قیمت 349 دلار (حدود 11.550.000 ریال) به فروش خواهد رفت.

با توجه به همکاری‌های نرم‌افزاری اخیر سامسونگ و مایکروسافت، این تبلت‌ها به طور پیش‌فرض نسخه‌ی اندروید مایکروسافت آفیس نصب خواهد بود و 100 گیگابایت حافظه‌ی OneDrive برای مدت دو سال در اختیار خریداران این تبلت‌ها قرار خواهد گرفت.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل