اپلیکیشن Periscope: در 10 روز اول یک میلیون کاربر استقبال کردند!

اپلیکیشن Periscope: در 10 روز اول یک میلیون کاربر استقبال کردند!

توییتر با اضافه کردن استریم آنلاین به اپلیکیشن Periscope برنامه تنها پس از گذشت ده روزاول ارایه این اپلیکیشن باعث شد که یک میلیون کاربر از آن استفاده کنند! که تنها درصد کمی از 300 میلیون کاربر توییتر به شما میروند،اما علاقه مردم به این اپلیکیشن برای چت و گفتگو به صورت زنده روز به روز در حال افزایش است...

اپلیکیشن Periscope که توییتر از اوایل امسال کار بر روی آن را شروع کرده بود برای استریم آنلاین ویدئو بکار می رود. اساسا کاربران می توانند با اپلیکیشن مورد بحث اقدام به پخش و استریم زنده ویدئو از طریق گوشی های موبایل خود نمایند و همزمان به چت و گفتگو در باره آن ویدئو بپردازند. برای مثال فرض کنید که شما در یک رویداد حضور یافته اید. حالا با استفاده از Periscope می توانید همزمان هر آنچه مشاهده می کنید را به صورت زنده از طریق دوربین گوشی‌تان با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

برخی از اپلیکیشن ها وجود دارند که ابتدا ویدئو را ضبط می کنند و سپس آنها را آپلود می نمایند. اما در اپلیکیشن یاد شده می توانید به صورت زنده همزمان به ضبط اقدام به استریم و پخش آنلاین ویدئو نمایید. اینجاست که ارزش اپلیکیشن Periscope بسیار به چشم می آید. توییتر این اپ را برای رقابت مستقیم با سرویس Meerkat ایجاد نموده. استفاده از سرویس رقیب اخیرا در توییتر بسیار کاربرد داشته و بعید نیست همین موضوع دلیل ورود توییتر به این حوزه شده باشد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل