تکنولوژی

مایکروسافت آپدیت جدیدی از ویندوز 10 برای اکس باکس ارائه داد

مایکروسافت آپدیت جدیدی از ویندوز 10 برای اکس باکس ارائه داد
[caption id="attachment_5903" align="aligncenter" width="500"]آپدیت جدیدی از ویندوز 10 برای اکس باکس قرار است مایکروسافت نسخه ای از ویندوز 10 را مخصوص اکس باکس منشتر کند[/caption]

همانطور که می دانید، مایکروسافت وعده انتشار ویندوز ۱۰ برای اکس باکس وان را داده بود. اکنون ردموندی ها در حال آماده سازی اکس باکس برای وفای به عهد هستند. مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای اکس باکس وان منتشر کرد تا این دستگاه محبوب میان گیمر ها را آماده دریافت ویندوز ۱۰ کند. پس در ادامه با پیشگام آی تی همراه باشید.

 

مایکروسافت در E3 2013، از نسخه دوم اکس باکس به نام اکس باکس وان رونمایی کرد که رقیب جدی پلی استیشن ۴ می باشد. این دو کنسول نسل هشتمی عملکردی تقریبا مشابه یکدیگر دارند. اما مایکروسافت در حال کار بر روی این کنسول، و انتشار آپدیت برای پشت سر گذاشتن رقیب جدی نسل هشتمی خود، یعنی پلی استیشن ۴ است. به همین دلیل دیشب شاهد انتشار آپدیت جدیدی برای اکس باکس وان بودیم. آخرین آپدیت منتشر شده برای اکس باکس وان، ورژن ۶.۲.۱۳۳۲۶.۰ است که این دستگاه را برای دریافت ویندوز ۱۰ که امسال منتشر می شود آماده میکند. مایکروسافت اعلام کرد که تیم اکس باکس به سختی بر روی ویندوز ۱۰ اکس باکس کار می کند تا تجربه جدید و منحصر به فردی را برای کاربران اکس باکس رقم بزند. احتمالا تاریخ انتشار ویندوز ۱۰ اکس باکس پاییز امسال می باشد.

یکی از اعضای تیم اکس باکس دیروز اعلام کرد که آپدیت جدید امشب منتشر می شود و ویژگی جدیدی را به همراه ندارد و تنها بعضی مشکلات را رفع می کند و دستگاه را برای دریافت رابط کاربری جدید آماده می کند.

همانطور که می دانید ویندوز ۱۰ اکس باکس به همراه خود API جدید گرافیکی یعنی دایرکت اکس ۱۲ را به همراه دارد که عملکرد گرافیکی اکس باکس را تا حدی بهبود می بخشد و انتظار می رود که این کنسول با دریافت ویندوز ۱۰، عملکرد بهتری نسبت به کنسول پلی استیشن ۴ ارائه دهد.

آیا شما هم منتظر ویندوز ۱۰ اکس باکس هستید؟ شما می توانید انتظارات خود از مایکروسافت را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل