معرفی رسمی گوشی لومیا 950 و 950 xl

معرفی رسمی گوشی لومیا 950 و 950 xl

پس از هفته ها انتظار، مایکروسافت بالاخره امروز عصر دو گوشی پرچمدار جدید خود را در کنفرانس دستگاه های مبتنی بر ویندوز ۱۰، به صورت رسمی معرفی کرد. ۱۸ ماه از معرفی آخرین پرچمدار گوشی های ویندوز فونی گذشته است و اکنون، لومیا ۹۵۰ به عنوان پرچمدار جدیدی معرفی شده است تا هم خط گوشی های هوشمند مایکروسافت را قدرت ببخشد و هم به عرضه ویندوز ۱۰ موبایل کمک کند.

 

این گوشی موبایل، از سخت افزار بسیار قدرتمندی استفاده می کند و جالب تر از آن این که این گوشی و برادر بزرگ ترش، از مایع خنک کننده در درون خود استفاده می کنند! پس دیگر نگران داغ شدن لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال نباشید.

امروز در طی این مراسم اختصاصی، اطلاعات بیشتر و کامل تری از سخت افزار لومیا ۹۵۰ منتشر شد که بسیار جای امیدواری دارد. در ادامه با سخت افزار این گوشی موبایل با ما همراه باشید:

  • صفحه نمایش ۵.۲ اینچی WQHD با تراکم پیکسلی ۵۱۸ پیکسل بر اینچ
  • ۳ گیگابایت رَم
  • ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی / پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲ ترابایت
  • دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به فناوری انحصاری PureView و فلش سه گانه و لنز زایس همراه با لرزش گیر اپتیکال
  • پردازنده ۶ هسته ای کوالکام اسنپ دراگون ۸۰۸
  • بدنه پلی کربنات
  • USB نوع C
  • دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی با پشتیبانی از ویندوز هلو
  • حسگر عنبیه چشم

این گوشی در آِینده با قیمت ۵۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

در این گوشی بسیار قوی، توجه بسیاری به دوربین آن شده است. به طوری که شاهد یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی به همراه فلش سه گانه و لرزشگیر اپتیکال در پشت، و یک دوربین پنج مگاپیکسلی در جلو هستیم. دوربین جلوی پنج مگاپیکسلی این موبایل، گزینه خوبی برای طرفداران عکس های سلفی است و همچنین، سخت افزار ویندوز هلو در این دوربین قرار گرفته است. از طریق ویندوز هلو، این گوشی می تواند صورت شما را شناسایی کند و قفل گوشی را باز کند. این سیستم، بسیار دقیق و قدرتمند است و پیش تر نیز، در یک ویدیو، شاهد آن بودیم که این سیستم دوقلو ها را از هم تشخیص می دهد.

گوشی لومیا ۹۵۰ مایکروسافت نیز، از ویژگی کانتینیوم برای ویندوز موبایل بهره مند خواهد بود. با استفاده از ویژگی کانتینیوم، می توان یک گوشی موبایل را به یک رایانه شخصی تبدیل کرد. این ویژگی همچنین، از موس و کیبورد بلوتوثی نیز، پشتیبانی می کند. در این ویژگی، با وصل کردن گوشی لومیا خود به داک کانتینیوم و یک صفحه نمایش می توانید گوشی را به یک رایانه شخصی تبدیل کنید و به وسیله آن از نرم افزار های یونیورسال در هر صفحه نمایشی استفاده کنید.

نظر شما در مورد این پرچمدار جدید چیست؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل