تکنولوژی مقالات

ویژگی WiFi Assist در iOS9 اپل را به دادگاه کشاند

ویژگی WiFi Assist در iOS9 اپل را به دادگاه کشاند

dc6a39b0-3bd3-472f-87dd-6bf53b4b6482

یک زوج فلوریدایی به تازگی شکایتی علیه اپل مطرح کرده و ادعا کرده‌اند که این شرکت سازنده آیفون به درستی اثرات ویژگی WiFi Assist در iOS9 را بر مصرف ترافیک گوشی شرح نداده است. این زوج شرکت اپل را به نقض قوانین Unfair Competition Law و False Advertising Law و ارائه اطلاعات نادرست و گمراه‌کننده محکوم کرده و به عنوان خسارت مبلغ 5 میلیون دلار درخواست کرده‌اند.

 

ویژگی WiFi Assit در iOS9 به کاربران امکان می دهد در صورتی که شبکه WiFi مورد استفاده گوشی به میزان کافی قوی نباشد، به سرعت به شبکه سلولار متصل شوند. این ویژگی به طور پیش فرض در گوشی‌های آیفون فعال است.

 

این زوج مدعی شده‌اند که این ویژگی منجر به استفاده بیش از حد معمول از داده شبکه سلولار آنها شده است (گرچه رقم دقیق این مصرف مشخص نشده است) و اکنون این زوج از اپل می خواهند تا این خسارت را جبران کند.

 

کوپرتینویی‌ها وب سایت خود را با اندکی وقفه بروزرسانی کرده و و این ویژگی را شرح داده اند، اما طبق این شکایت این توضیحات پس از وقوع این اتفاق ارایه شده و بی فایده بوده است.

 

کاربران می توانند برای غیر فعال کردن این ویژگی به بخش تنظیمات دستگاه رفته و وارد بخش سلولار شوند. با اسکرول کردن صفحه به سمت پایین، گزینه فعال و غیر فعال کردن Wifi Assit مشاهده خواهد شد. قابلیت WiFi Assist برای دستگاه‌های قدیمی ساخت اپل شامل آیفون 4s و آیپد 2 قابل استفاده نیست.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل