شبکه های اجتماعی آموزش اندروید

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام قسمت 1

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام قسمت 1

این یک واقعیت اثبات شده است که زمان بندی نقش مهمی در دستیابی به موفقیت در شبکه های اجتماعی دارد. فیس بوک یا اینستاگرام باشد. همیشه انتشار مطالب خوب است هنگامی فالورهای شما بیشترین فعالیت را دارند.
اما در برخی ساعات شما قادر به فعالیت نیستید. به همین دلیل باید از ابزاری استفاده کنید تا به شما در برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود کمک کند.
و این همان چیزی است که ما در این مقاله به بررسی آن می پردازیم. بنابراین ، بیایید درست به آن بپردازیم و نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید.

ابتدا حساب اینستاگرام خود را به نمایه تجاری تبدیل کنید
اما قبل از رسیدن به زمانبندی پست ها ، یک چیز است که باید بدانید. ویژگی برنامه ریزی فقط برای پروفایل های تجاری اینستاگرام در دسترس است. بنابراین اگر در حال حاضر یکی ندارید ، ابتدا باید حساب خود را به نمایه تجاری تبدیل کنید.

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:
مرحله 1: به حساب پروفایل در حساب Instagram خود بروید و بر روی دکمه منو در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

مرحله 2: بر روی گزینه "تنظیمات / Settings " در پایین منو کلیک کرده و سپس در پنجره بعدی روی گزینه Account کلیک کنید.

مرحله 3: در اینجا ، روی گزینه Switch to business account ضربه بزنید و روی گزینه Continue ادامه دهید تا به صفحه اتصال به Facebook برسید.

مرحله چهارم: برای اینکه این کار عملی شود ، باید یک صفحه فیس بوک داشته باشید.بنابراین اگر ندارید یکی را درست کنید و سپس در این مرحله آن را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید.

مرحله 5: جزئیات خود را در مرحله بعدی تأیید کنید و روی Done ضربه بزنید.

و با این حساب ، اکنون باید حساب شما به یک پروفایل تجاری تبدیل شود.با این حال ، شما هنوز هیچ گزینه برنامه ریزی را در برنامه پیدا نمی کنید.خوب ، مسئله این است که اینستاگرام به تازگی قابلیت برنامه ریزی را در API خود فعال کرده است.


برای برنامه ریزی پست های خود به برنامه یا نرم افزار شخص ثالث نیاز دارید.من برای این مقاله از سایت Buffer استفاده خواهم کرد ، اما بسیاری از ابزارهای رایگان و رایگان دیگر نیز مانند Hootsuite ، Socialbu ، Autogrammer و غیره وجود دارد که می توانید در عوض از آنها استفاده کنید.

در مقاله بعدی به آموزش اتصال استفاده از ابزار کاربردی buffer برای ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام میپردازیم.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل