مطالب گروه: شبکه های اجتماعی

آموزش ارسال لوکیشن یا موقعیت مکانی مستقیم در تلگرام
شبکه های اجتماعی

آموزش ارسال لوکیشن یا موقعیت مکانی مستقیم در تلگرام

تلگرام به دلایل مختلف یکی از پیام رسانهای محبوب است. در اکتبر سال 2017 ، اشتراک‌گذاری Live Locations در تلگرام فعال شد و تقریباً 10 روز پیش از آنکه واتس‌اپ آن را تمام کند ، رونمایی شد. اکنون می د  ...

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام قسمت 2
شبکه های اجتماعی

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام قسمت 2

در مقاله قبل به نحوه ساخت پروفایل تجاری اینستاگرام برای ارسال پست های زمان بندی شده پرداختیم در اینجا به نحوه برنامه ریزی ارسال های اینستاگرام با استفاده از سایت buffer میپردازیم. قبل از شروع برن  ...

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام قسمت 1
شبکه های اجتماعی

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام قسمت 1

این یک واقعیت اثبات شده است که زمان بندی نقش مهمی در دستیابی به موفقیت در شبکه های اجتماعی دارد. فیس بوک یا اینستاگرام باشد. همیشه انتشار مطالب خوب است هنگامی فالورهای شما بیشترین فعالیت را دارند  ...

Threads نام اپلیکیشن جدید برای دوستان نزدیک اینستاگرام
شبکه های اجتماعی

Threads نام اپلیکیشن جدید برای دوستان نزدیک اینستاگرام

شرکت فیس بوک امروز، از اپلیکیشن Threads پرده برداری کرد ، برنامه پیام رسانی جدید دوربین محور که به شما کمک می کند تا با دوستان صمیمی خود در ارتباط باشید.در طول چند سال گذشته ، ما چندین روش جدید ب  ...

"NSFW" به چه معنی است و چگونه از آن استفاده می کنید؟
شبکه های اجتماعی

"NSFW" به چه معنی است و چگونه از آن استفاده می کنید؟

"NSFW" به چه معنی است و چگونه از آن استفاده می کنید؟NSFW مخفف اینترنتی عجیب و غریب همه کاره است که راه یافتن به مقالات اینترنتی و پست های رسانه های اجتماعی را پیدا کرده است. اما NSFW به چه معناست  ...

ده قانون بازاریابی رسانه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

ده قانون بازاریابی رسانه های اجتماعی

ده قانون بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده از قدرت محتوا و بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی می تواند مخاطبان و مشتریان شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد؛ اما شروع آن بدون هیچ تجربه یا بینش ق  ...

پنج مرحله برای پیاده سازی موفقیت آمیز اینفلوئنسر مارکتینگ
شبکه های اجتماعی

پنج مرحله برای پیاده سازی موفقیت آمیز اینفلوئنسر مارکتینگ

پنج مرحله برای پیاده سازی موفقیت آمیز اینفلوئنسر مارکتینگبازاریابی تاثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ مفهوم جدیدی نیست. به طور مثال در سال های گذشته از نام و تصویر مارک تواین در دو برند سیگار در قر  ...

شش راه برای ردیابی و پیگیری رقبایتان در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

شش راه برای ردیابی و پیگیری رقبایتان در شبکه های اجتماعی

شش راه برای ردیابی و پیگیری رقبایتان در شبکه های اجتماعیبر اساس تحقیقات انجام شده، حدود 69 درصد مردم از رسانه ها و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که بازار اصلی رقاب  ...