ترفند آموزش کامپیوتر و موبایل

چگونه عکس پروفایل را در اینستاگرام دانلود کنیم؟

چگونه عکس پروفایل را در اینستاگرام دانلود کنیم؟

یکی از مشکلات همیشگی کاربران اینستاگرام این است که نمی‌توانند پروفایل دیگران را مشاهده یا دانلود کنند و این موضوع برای بسیاری آزار دهنده است. بسیاری به دنبال راه‌حل‌های مختلف برای دانلود پروفایل اینستاگرام هستند که برخی از آن‌ها موثر و برخی دیگر بدون تاثیر هستند. 

این موضوع باعث شده تا اپلیکیشن‌های جانبی، ربات‌های تلگرام و وب‌سایت‌های مختلفی به وجود بیاید که همگی ادعا می‌کنند می‌توانند به شما در این موضوع کمک کنند. برای اینکه با حقیقت این ماجرا آشنا شوید لازم است تا انتها همراه ما باشید زیرا به‌صورت کامل درباره همه چیز توضیح داده‌ایم.

مشکل همیشگی دانلود پروفایل اینستاگرام!

خب همان‌طور که گفته شد اپلیکیشن این برنامه به شما امکان دانلود یا حتی مشاهده عکس به‌صورت بزرگ شده را نمی‌دهد و برای این منظور باید به سراغ راه‌حل‌های دیگر بروید. هرچند که امکانات بی‌شمار این شبکه اجتماعی آن را به‌شدت محبوب کرده است اما معضلاتی هم دارد تا جایی که بسیاری از منتقدان پیشنهاد کرده‌اند امکان مشاهده عکس را اضافه کند. این موضوع جای بحث زیادی دارد و مخالفان و موافقان بسیاری درباره آن بحث کرده‌اند.

روش اول برای دانلود

اولین روش استفاده از ربات‌های تلگرامی است اما باید بدانید استفاده از آن‌ها ریسک‌های خاص خود را به همراه دارد. هر رباتی قابل‌اعتماد نیست و ممکن است برای شما مشکلاتی مانند نقض حریم خصوصی، ارسال تبلیغات ناخواسته و مواردی مانند این به وجود بیاید. به همین دلیل تصمیم داریم تا به شما قابل‌اعتمادترین ربات‌ها را معرفی کنیم و می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. ساختن چنین ربات‌هایی پیچیده نیست و اگر کمی دانش برنامه‌نویسی داشته باشید حتی خودتان هم می‌توانید برای خود یکی بسازید!

شناخته‌شده‌ترین این ربات‌ها Regram و instasave_bot هستند و برای دسترسی به آن‌ها می‌توانید به روش زیر عمل کنید. ابتدا تلگرام خود را باز کنید و در قسمت  Saved Messages عبارت‌های زیر را تایپ کنید:

@Regram

@instasave_bot

سپس بر روی هرکدام که کلیک کنید وارد ربات موردنظر می‌شوید و می‌توانید کار را شروع کنید. همچنین می‌توانید تنها نام آن‌ها یعنی Regram یا instasave_bot را در قسمت سرچ تلگرام بنویسید و از بین گزینه‌هایی که نمایش داده می‌شود، ربات موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر از نسخه دسکتاپ استفاده می‌کنید، از قسمت بالای نرم افزار که با علامت ذره‌بین مشخص شده برای جست‌وجو استفاده کنید. 

اگر از اپلیکیشن استفاده می‌کنید، ابتدا مطابق تصویر در قسمت پایین سمت چپ، روی علامت مشخص شده کلیک کنید. 

سپس به قسمت جست‌وجو بروید و روی آن کلیک کنید تا بتوانید کلمه موردنظر خود را تایپ کنید. این قسمت با یک علامت قرمزرنگ در تصویر پایین سمت چپ مشخص شده است. ذره‌بینی که بالا سمت راست همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید.

 

مورد اول امکانات جالب زیادی دارد و علاوه بر امکان دانلود پروفایل اینستاگرام، اطلاعات جالبی درباره پست و هشتگ‌ها هم به شما می‌دهد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای استفاده کامل لازم است حساب کاربری تهیه کنید تا اکانت تلگرام شما قابلیت موردنظر را پیدا ‌کند. راهنمای ربات به‌خوبی همه چیز را به شما توضیح داده است و در هر مرحله می‌دانید که دقیقاً باید چه کاری انجام دهید.

استفاده از وب‌سایت

راه‌حل دیگری که وجود دارد استفاده از وب‌سایت است که کار شما را بسیار راحت می‌کنند. با یک جست‌وجو در مرورگر خود می‌توانید وب‌سایت‌های زیادی را ببینید که این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند اما ما قصد داریم دو وب‌سایت معروف را به شما معرفی کنیم که کارکرد بسیار خوبی دارند. 

اولین سایت aloinstagram است که امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد اما تنها بر یکی از آن‌ها تمرکز می‌کنیم. بر روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد قسمت مربوط به دانلود شوید. 

https://aloinstagram.com/download-instagram-profile/ 

مطابق تصویر، در مرحله بعد در کادری که می‌بینید نام کاربری صفحه موردنظر را تایپ کنید و سپس روی دکمه سبزرنگ search کلیک کنید.

بعد از اینکه تصویر آماده شد می‌توانید روی Download Now کلیک کرده و عکس را مشاهده کنید. روش دیگر این است که دست خود را روی عکس نگه دارید و یا اگر از ویندوز استفاده می‌کنید روی آن کلیک راست کنید. سپس باید روی گزینه open image in new tab کلیک کنید و عکس را ذخیره کنید.

وب‌سایت‌های دیگری نیز وجود دارند که همگی به طریق مشابه کار می‌کنند یعنی کافی است برای دانلود پروفایل اینستاگرام، نام کاربری موردنظر خود را جست‌وجو کنید. معروف‌ترین سایت‌ها در این زمینه عبارت‌اند از:

Toolzu.com

Izoomyou.com

Instadp.com

مرورگر برای دانلود پروفایل اینستاگرام

راه بعدی استفاده از مرورگر است که یکی از روش‌های قدیمی است که پیش از آنکه وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعلی به وجود بیاید استفاده می‌شد. در ابتدا باید به صفحه موردنظر بروید و در قسمت بالا سمت راست، روی علامت سه‌نقطه کلیک کنید و گزینه Copy Profile URL را انتخاب کنید. سپس مرورگر خود را باز کنید و در قسمت نوار جست‌وجو، آیدی موردنظر را جای‌گذاری یا Paste کنید و سپس آن را جست‌وجو کنید. 

سپس، برای دانلود پروفایل اینستاگرام باید در محیط مرورگر وارد حساب کاربری خود شوید و می‌توانید صفحه موردنظر را مشاهده کنید. در مرحله بعد بر روی عکس پروفایل کلیک راست کنید و گزینه open image in new tab را انتخاب کنید. سپس می‌توانید عکس موردنظر خود را مشاهده و دانلود کنید. توجه کنید درصورتی‌که بعد از ورود به مرورگر صفحه‌ای که به دنبال آن هستید باز نشد می‌توانید به‌راحتی نام کاربری آن را جست‌وجو کنید و بعد از اینکه صفحه را باز کردید، دستورالعمل بالا را انجام دهید.

 

استفاده از اپلیکیشن

آخرین راه‌حل، استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر است که این موضوع را برای شما حل کرده‌اند. برای کارکردن با بیشتر آن‌ها لازم است از طریق آن‌ها وارد حساب کاربردی خود شوید بنابراین خوب است از اپلیکیشن‌های قابل‌اعتماد استفاده کنید. گزینه مدنظر ما Profile Downloader For Instagram است که یک برنامه دقیق و بدون مشکل در این زمینه است. البته باید بدانید که موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند که با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. 

بعد نصب برنامه وارد آن شوید و مطابق تصویر نام کاربری موردنظر خود را جست‌وجو کنید به طور مثال ما اینجا instagram را جستجو کرده ایم.

بعد از اینکه از میان گزینه‌های مختلف جست‌وجو صفحه موردنظر را پیدا کردید روی آن کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود. سپس روی View Image In HD Quality کلیک کنید تا تصویر به‌صورت کامل باز شود.

در مرحله آخر پس از اینکه صفحه موردنظر باز شد، روی گزینه Downloadکلیک کنید تا تصویر دانلود شود. دانلود پروفایل اینستاگرام با استفاده از این برنامه بسیار ساده و کاربردی است اما همان‌طور که گفته شد اپلیکیشن‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل  

 

1 نظر ثبت شده