تکنولوژی

لنوو پیشنهاد مایکروسافت برای فروش محصولات سری سفیس رد کرد

لنوو پیشنهاد مایکروسافت برای فروش محصولات سری سفیس رد کرد

در ماه های گذشته و پس از آن شاهد عرضه محصولات سرفیس توسط کمپانی هایی نظیر دل، اچ پی بودیم و سر فیس پرو های مایکروسافت را در کنار سایر محصولات خود به فروش می رسانند اما در این میان شرکت لنوو این پیشنهاد را رد کرده با تیم پیشگام آی تی همراه باشید.

ماه گذشته شرکت دل پیشنهاد مایکروسافت برای فروش سری سر فیس را قبول کرد و اولین شرکت برای فروش و عرضه این محصولات بود در پی آن شرکت اچ پی نیز به دل پیوسته و اقدام به فروش این محصولات در کنار محصولات خود کرده است. اما در این میان خبری منتشر شده که حاکی از رد کردن پیشنهاد مایکروسافت توسط لنوو است.

جیان فراکو لانجی رئیس اجرایی لنوو اعلام کرده که مایکروسافت پیشنهاد فروش محصولات سرفیس را به انوو ارائه کرده اما این کمپانی چینی در خواست مایکروسافت را رد کرده است. لانجی اعلام کرد که این پیشنهاد را یک سال پیش مایکروسافت ارائه کرده و وی دلیل خاصی برای قبول آن پیدا نکرده. بر اساس اطلاعات به دست آمده مایکروسافت و لنوو در بسیاری از زمینه ها همکاری داشته اند و شریک محسوب می شوند اما در بعضی دیگر از حوزه ها این مشارکت تبدیل به رقابت می شود.

اما دل و اچ پی برای قبول این پیشنهاد دلایل خاص خود را داشته اند:

مدیر ارشد بازاریابی دل در این باره اظهار نظر کرد

" ردموندی‌ها درصدد بهره‌‌گیری از اکوسیستم و پلتفرمی هستند که دل برای فروش محصولات خود از وجود آن بهره می‌برند. وی به این نکته اشاره کرده که دل ترجیح داده تا مشتریان خود را که سرفیس پرو‌های مایکروسافت را نیز خریداری می‌کنند، پشتیبانی کند تا اینکه عذر این کاربران را خواسته و از ارائه‌ی خدمات به آن‌ها خودداری کند"

مدیز عامل اچ پی نیز اعلام کرد:

"مایکروسافت نیز جزو کمپانی‌هایی است که ما سالیان سال است که با آن‌ها کار می‌کنیم، از این‌رو نمی‌خواهیم به سادگی از این روابط صرف نظر کرده و فرصت را در اختیار رقبای خود قرار دهیم. کارکنان اچ‌پی برای فروش محصولات مایکروسافت هزینه‌ای را دریافت نخواهد کرد و در صورتی که مشتریان به خرید این محصولات اصرار بورزند، این کمپانی سرویس‌های مورد نظر را در اختیارشان قرار خواهد داد"

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل