نوروز تنهایی

مشکل انتظار تماس

سوال

سلام : ایا برای فعال شدن و درست عمل کردن انتظار تماس گزینه انتظار تماس در هر دو خط باید فعال شود ؟

مشکل من با گوشی هوآوی p30 lite در هنگام مکالمه:

وقتی با خط 2 در حال مکالمه هستم اگر کسی با خط 1 تماس داشته باشه یا بوق نمیخوره و اشغال میشه یا اعلام میکنه مشترک در دسترس نمیباشد . در ضمن من هر دو حالت رو انجام دادم هم انتظار تماس سیم کارت 1 رو فعال کردم ، هم دو تا سیم کارت رو فعال کردم ، ولی در هر دو حالت با مشکل مواجه شدم .

لطفا ممنون میشم بنده رو راهنمایی بفرمایید . تشکر ویژه


مشکلات نرم افزاری و ویندوز 3 سال قبل1 پاسخ440 بازدید

پاسخ ها (1)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    محمد هستم
    دوشنبه,20 اردیبهشت 1400

    سلام

    وقتتون بخیر


    پیشنهاد می کنم از اطلاعات حساس تلفن همراه خود بک آپ تهیه نمایید؛ سپس تلفن همراه خود را ریست فکتوری کنید. بعد از ریست فکتوری تمامی تنظیمات اعمال شده و فایل های شما به طور کامل پاک می شوند. حال تنظیمات انتظار تماس را به حالت های گوناگون اعمال کنید و با تلفن همراه دیگری با خط های خود تماس بگیرید تا به تنظیمات صحیح و نتیجه ی دلخواه برسید. 

    اگر همچنان و با اعمال تنظیمات مختلف نتوانستید به حالت دلخواه برسید، مشکل از طراحی مدل تلفن همراه شماست. در چنین شرایطی بایستی با یک اندروید کار حرفه ای تماس بگیرید تا مشکل شما را از طریق نرم افزاری حل کند که چنین توصیه ای به شما نمیکنم.

    نکته: عملیات ریست فکتوری تنظیمات را به حالت اول بر می گرداند و خیال شما از بابت تداخل احتمالی در تنظیمات راحت می شود. پس از رسیدن به نتیجه ی دلخواه می توانید اطلاعات تلفن همراه خود را از بک آپ به گوشی منتقل کنید. 





ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین