امید اردلان

سوال درباره ال سی دی گوشی

سوال

سلام خسته نباشید.

گوشی من Samsung Galaxy J7 هست، مدتیه که نصف صفحه‌اش بعضی وقتا مثلا موقع قفل کردن گوشی یا بعضی از زمینه های تیره چشمک میزنه(میپره)، میخواستم بدونم اگه با گوشی بازی کنم چشمک زدن صفحش بدتر میشه؟

مشکلات نرم افزاری و ویندوز 3 سال قبل1 پاسخ445 بازدید

پاسخ ها (1)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    محمد هستم
    شنبه,18 اردیبهشت 1400

    سلام

    وقتتون بخیر


    برای برخی از مدل گوشی های سامسونگ مثل J5, J7, A5 یا A7، این حالت (پریدن صفحه نمایش) یک مشکل شایع به شمار می رود. در ادامه به بررسی علت ایجاد این مشکل و ارائه راهکارهایی برای رفع آن می پردازیم که به احتمال زیاد مشکل گوشی شما رفع خواهد شد.


    علت پرپر زدن صفحه گوشی چیست؟

    عمده ترین دلیل آن، هماهنگ نبودن پردازنده گرافیکی و CPU گوشی شما می باشد. روش های متفاوتی برای حل عدم هماهنگی وجود دارد. البته این روش ها به شرطی عملی هستند که در واقعیت نیز علت پریدن صفحه گوشی شما همین عدم هماهنگی باشد. این ناهماهنگی یک مشکل سخت افزاری به شمار نمی آید. اما در برخی موارد، مشکل به وجود آمده می تواند از LCD تلفن همراه شما باشد. به طور کلی، بهتر است در صورتی که تلفن همراه شما دارای چنین مشکلاتی است ابتدا مشکل را برطرف نموده و سپس از آن استفاده کنید. استفاده از برنامه و بازی هایی که بار زیادی بر گوشی تلفن همراه شما وارد می کنند، می توانند عاملی برای آسیب پذیری بیشتر تلفن همراه شما به شمار آیند.


    چگونه مشکل پرپر زدن صفحه گوشی سامسونگ را حل کنم؟

    مراحل زیر را دنبال کنید:

    1. از اطلاعات گوشی خود بک آپ بگیرید و در جایی مطمئن نگه دارید.
    2. گوشی خود را ریست فکتوری (factory reset) کنید.
    3. اطلاعات مورد نیاز خود را از بک آپ به گوشی انتقال دهید.

    تبریک. هم اکنون مشکل شما حل شده است. اگر مجددا مشکل پریدن صفحه نمایش گوشی رخ داد احتمال بسیار زیاد ایراد از LCD تلفن همراه شماست. توصیه میکنیم به گارانتی محصول مربوطه و یا تعمیرکاران مجاز تلفن همراه مراجعه کنید.

     

     




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین