ابوالفضل

هنگ کردن گوشی هنگام شارژ

سوال

سلام من تازه شارژر خریدم و وقتی میزنم به شارژ گوشیم هنگ می‌کنه حالا هنگ که نه ولی قاطی می‌کنه اگه انگشتمو بزنم رو صفحه ثابت نگهدارم گوشی فکر می‌کنه که انگشتمو دارم اینو و اونور میکشم خود به خود می‌ره توی برنامه ها میزنم بیرون می‌ره اون یکی صفحه نتو خاموش می‌کنه چراغ و روشن می‌کنه و...(خود به خود انجام نمیشه که مثلاً فکر کنید یکی هک کرده منو و.. )همه این کارها وقتی انگشتمو میزنم به صفحه اتفاق میفته.ولی اگه به شارژر قدیمی خودم وصل کنم هنگ نمیکنه و معمولیه کمکم کنید خیلی رو مخه




مشکلات نرم افزاری و ویندوز 3 سال قبل1 پاسخ372 بازدید

پاسخ ها (1)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    محمد هستم
    شنبه,18 اردیبهشت 1400

    سلام

    وقتتون بخیر


    اگر تلفن همراه شما با شارژر قدیمی به درستی کار می‌کند، در نتیجه مشکل از شارژر جدیدی است که خریداری کرده اید. از این به بعد به هیچ عنوان از «شارژر جدید» برای شارژ تلفن همراه خود استفاده نکنید. استفاده از این شارژر باعث تخریب سخت افزاری و نرم افزاری تلفن همراه شما می شود. این تخریب می تواند بدون بازگشت باشد و تلفن همراه شما را نابود کند.


    چرا این مشکل به وجود اومده؟ 

    شارژر ها دارای مدل های متفاوتی هستند. حتی سیم های شارژ نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. در نظر داشته باشید که هر شارژر دارای یک جریان ورودی و یک جریان خروجی می باشد. اگر جریان خروجی شارژر که به تلفن همراه شما وارد می شود با میزان استاندارد تلفن همراه شما مطابقت نداشته باشد می تواند باعث بروز مشکلاتی جبران ناپذیر برای تلفن همراه شما شود.


    از کجا بفهمم چه شارژری برای تلفن همراه من مناسب است؟

    می توانید از فروشگاه های معتبر و یا نمایندگی های مجاز، اقلام جانبی تلفن همراه خود را خریداری کنید. برخی از این اقلام عبارتند از: شارژر، باتری و محافظ صفحه نمایش. با یک جستجوی ساده در اینترنت از شکل ظاهری و مشخصات فنی شارژر تلفن همراه خود اطمینان حاصل کنید و سپس به خرید محصول بپردازید.


    با شارژری که خریداری کرده ام چیکار کنم؟ 

    میتوانید از گارانتی محصول استفاده کنید و محصول را برای تست و عیب یابی به گارانتی مربوطه مرجوع کنید. اگر محصول شما گارانتی ندارد، بهتر است با فروشگاهی که آن را خریداری کرده اید موضوع را مطرح کنید.


    نکته مهم: از شارژرهای غیر اصلی استفاده نکنید. شارژر های فیک عمر کوتاهی دارند و باعث کاهش عمر باتری تلفن همراه می شوند.




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین