مبین تبار

ریست کردن ویندوز و نصب نشدن ویندوز بعد از اینکه خاموش شود

سوال

سلام من مشکل اضطراری که دارم اینه که من بعد از ریست کردن ویندوز در حال نصب شدن بود که یکی از بچه فامیلام پاش خورد رو دکمه خاموش و گیر کرد من دکمه جدید خریدم ولی یادم رفت وصل کنم خلاصه خاموش شد روشن کردم دیدم ویندوز صفحه ای میاره و میگه خاموش بشه یا ادونس اپشنز میرم ادونس اپشنز میزنم ریست و از طریق دانلو میگه نمیشه باید لوکال راینستال رو بزنی نشد که نشد سی دی رام خوان ندارم خواهشا یه نفر کمک کنه کلی فایل تو سیستمم دارم که مهمه

مشکلات نرم افزاری و ویندوز سال قبل3 پاسخ221 بازدید

پاسخ ها (3)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    حسین حیاتی
    یکشنبه,20 فروردین 1402

    سلام، متأسفانه شرح مشکل شما خیلی واضح نیست اما سعی می‌کنم کمکتون کنم. در ابتدا، شما باید مطمئن شوید که هیچ مشکلب برای فایل‌های مهم شما به وجود نیامده باشو. برای این کار، می‌توانید از یک لایو CD یا فلش‌مموری برای بوت سیستم استفاده کنید و فایل‌های خود را بررسی کنید.


    در مورد مشکل نصب ویندوز، اگر دسترسی به CD/DVD در دسترس نیست، می‌توانید از یک فلش‌مموری برای نصب ویندوز استفاده کنید. برای این کار، ابتدا باید تصویر ISO ویندوز را از وب‌سایت رسمی مایکروسافت یا دیگر سایت ها دانلود کرده و سپس با استفاده از نرم‌افزار رایگان Rufus، آن را بر روی فلش‌مموری بوت کنید. سپس، فلش‌مموری را به کامپیوتر خود متصل کرده و سیستم را راه‌اندازی کنید.


    اگر باز هم مشکلی با نصب ویندوز داشتید، می‌توانید از روش‌های دیگری مانند استفاده از نرم‌افزارهای نصب خودکار ویندوز مانند NTLite استفاده کنید. در هر صورت، قبل از هرگونه عملیات، توصیه می‌شود که از ایجاد پشتیبان از فایل‌های مهم خود اطمینان حاصل کنید.

    موفق باشید.


    Gravatar image
    پنج‌شنبه,24 فروردین 1402

    من جواب قبلیرو دیدم خواهشا نرم افزار بوت اسمشو بگین و روشی بگید که بعد از نصب ویندوز ری استور کنم به قبلا چون فایلای مهمی داشتم البته شما نرم افزارو بگید حله روش ری استور رو بلدم شما یه نرم افزاری بگید که ۳ یا ۴ ساعته بوت کنه ممنون تشکر


    • Gravatar image
      پنج‌شنبه,24 فروردین 1402

      سلام

      بله، نرم‌افزار بوت Rufus است که در پیشنهاد قبلی نام برده شد. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید فایل‌های ISO ویندوز را بر روی یک فلش‌مموری بوت کنید. برای نصب ویندوز، فلش‌مموری را به کامپیوتر متصل کنید و بعد از راه‌اندازی مجدد سیستم، وارد بوت شده و نصب ویندوز را آغاز کنید.

      با توجه به اینکه شما می‌خواهید فایل‌های قبلی خود را بازیابی کنید، پیشنهاد می‌کنم از یک برنامه پشتیبان گیری مطمئن استفاده کنید. یکی از برنامه‌های خوب برای این منظور، EaseUS Todo Backup است که به شما امکان پشتیبان گیری از فایل‌ها، درایوها و حتی سیستم عامل را بازیابی فایل‌های پشتیبان گیری را فراهم می‌کند. پس از نصب ویندوز، می‌توانید با استفاده از این برنامه، فایل‌های مهم خود را بازیابی کنیذ.

      لطفا در نظر داشته باشید که در صورتی که فایل های مهم شما در درایوی که ویندوز نصب شده است وجود دارند شما میبایست سیستم خود را به یک متخصص بسپارید که قبل از نصب ویندوز و از طریق بوت یا ابزارهای دیگر اقدام به بازیای فایل های شما کند. در نظر داشته باشید که هیچ نرم افزار بازیابی پشتیبان فایلی به صورت 100% تضمینی فایل های شما رو بازیابی نمیکند.


      موفق باشید.




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین