علی بخشی

مشکل قفل شدن ویندوز۱۰ بعد از چندبار رمز اشتباه

سوال

کامپیوتر من بعداز چندبار اشتباه زدن رمز ورودی قفل شده.نوشته که عبارت فلان را واردکنیدتا وارد شوید.نگرانم کامپیوتر ریست و اطلاعاتم پاک شود.لطفا راهنماییم کنید چون برنامه ی مهمی روی کامپیوتر دارم و نباید پاک شود.لطفا کمکم کنید

مشکلات نرم افزاری و ویندوز سال قبل1 پاسخ526 بازدید

پاسخ ها (1)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    حسین حیاتی
    جمعه,1 اردیبهشت 1402

    سلام

    در این صورت، شما می توانید از دو راهکار زیر برای باز کردن کامپیوتر خود استفاده کنید:


    استفاده از رمز بازیابی

    در بسیاری از سیستم عامل های رایانه، یک رمز بازیابی برای باز کردن کامپیوتر در صورتی که رمز ورود را فراموش کرده باشید، وجود دارد. در این روش، شما باید رمز بازیابی را وارد کنید تا به سیستم خود دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از این روش، شما می توانید به صفحه ورود سیستم عامل خود بروید و گزینه "رمز ورود را فراموش کردید؟" را انتخاب کنید.


    استفاده از ابزار بازیابی سیستم

    در صورتی که راهکار اول برای باز کردن کامپیوتر شما موثر نبود، می توانید از ابزار بازیابی سیستم استفاده کنید. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا به سیستم خود دسترسی پیدا کنید و رمز عبور را بازنشانی کنید. برای استفاده از این روش، شما باید سیستم عامل خود را با استفاده از یک نسخه قابل اجرای ویندوز یا یک درایو USB با نسخه قابل اجرای ویندوز راه اندازی کنید و سپس به بخش بازیابی سیستم دسترسی پیدا کنید.


    در هر صورت، باید توجه داشته باشید که با استفاده از راهکارهایی که گفته شد، امکان از دست رفتن اطلاعات شما کمتر می شود، اما در هر صورت، بهتر است قبل از انجام هرگونه عملیات، اطلاعات مهم خود را به یک درایو خارجی یا سرویس های ذخیره سازی ابری انتقال دهید.

    موفق باشید.




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین