محمد حسین

تصویر گرفتن از دو مسیر

سوال

سلام خسته نباشید می‌بخشید سیستم من دارای دو پورت vga و hdmi هست یعنی یک گرافیک اختصاصی دارم بنام rx580 و یک فیش vga که به مادربرد وصله ولی من نمیتونم از هر دو تصویر بگیرم یعنی فقط hdmi و گرافیک اختصاصی بهم تصویر میده. و وقتی به vga مادربرد وصل هست تصویری ندارم آیا امکان این هست که من تصویر از vga مادربرد داشته باشم اگر میشه برام روشن کنید که باید دقیقا چیکار کنم چون من مانیتور قدیمی دارم میخام از vga  استفاده کنم آیا وقتی rx580 به مادربرد وصله من نمیتونم از vga استفاده کنم ؟ من از بعضی از دوستان سوال کردم گفتن وقتی شما گرافیک اختصاصی داری دیگه نمیشه از vga مادربرد استفاده کنی اومدم از شما سوال کنم سپاسگذارم از شما


مشکلات نرم افزاری و ویندوز 12 ماه قبل1 پاسخ94 بازدید

پاسخ ها (1)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. Gravatar image
    حسین حیاتی
    شنبه,9 اردیبهشت 1402


    سلام

    بله، ممکن است از دو پورت VGA مادربرد و گرافیک اختصاصی RX580 خود استفاده کنید، اما برای این کار باید تنظیمات BIOS را تغییر دهید. در بیشتر موارد، باید تنظیمات گرافیک از "Auto" به "Onboard" تغییر داده شود تا بتوانید از پورت VGA مادربرد استفاده کنید. بعد از انجام این تغییرات، باید کابل VGA را به پورت VGA مادربرد متصل کنید و به منوی ورودی تصویری (Input) مانیتور خود بروید تا ورودی VGA را انتخاب کنید.


    اگر با این روش موفق نشدید، ممکن است باید تنظیمات دیگری را در BIOS تغییر دهید و یا به دنبال راه حل دیگری باشید. همچنین، باید توجه داشته باشید که بعضی از مادربردها امکان استفاده همزمان از پورت VGA مادربرد و گرافیک اختصاصی را ندارند. در این صورت، فقط می‌توانید از یکی از این دو پورت استفاده کنید.


    امیدوارم که این راهنمایی به شما کمک کند. در صورتی که هرگونه سوال یا ابهام دیگری دارید، باز میتونید در همینجا پاسخ ارسال کنید‌.




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین