معرفی بازی هایی که در سال 2018 عرضه می شوند ( قسمت سوم )

معرفی بازی هایی که در سال 2018 عرضه می شوند ( قسمت سوم )

سال 2018 ، سالی پربار برای گیمر ها می باشد . دیگر چیزی تا پایان سال 2017 باقی نمانده است و تمام گیمر ها برای بازی های جدید روزشماری می کنند . سایت گیم اسپات سال آتی را یکی از بهترین سال ها برای صنعت گیمینگ معرفی کرده است . علت این کار نه تنها عرضه بازی های پرطرفدار قدیمی مانند God of War ، Far cry ، The Last of Us و Metro می باشد ، بلکه عرضه بازی هایی که در گیم پلی و داستان پردازی نوآوری های کاملا منحصر به فردی دارند می باشد . شما می توانید قسمت اول و دوم این بازی ها را نیز مشاهده کنید . با ما در پیشگام آی تی در سومین قسمت از بازی های سال 2018 همراه باشید .

بازی A Way Out

این اثر که یک بازی یک بازی اکشن / ماجراجویی سوم شخص می باشد ، توسط کمپانی EA عرضه می شود . اولین تریلر این بازی در نمایشگاه E3 سال 2017 به نمایش درآمد . این بازی قسمت  Single Player ندارد و تنها به صورت آنلاین و شبکه ای بین دو بازیکن دنبال می شود . این بازی که قرار است در اوایل سال 2018 به بازار بیاید ، برای پلتفرم های ایکس باکس وان ، پلی استیشن 4 و ویندوز عرضه می شود . شما در این بازی در نقش دو زندانی به اسم های لئو و وینسنت می باشید که باید از زندان فرار کنید . این بازی دارای سناریو و داستان می باشد ولی شما باید حتما آن را به صورت دو نفره دنبال کنید .

تاریخ عرضه : اوایل سال 2018

بازی Detroit: Become Human

بازی Detroit: Become Human یک اثر سوم شخص اکشن و هیجانی می باشد که منحصرا برای پلتفرم پلی استیشن 4 عرضه می شود . این بازی توسط استودیو کوانتیک دریم ساخته شده است و توسط کمپانی سونی منتشر خواهد شد . بازی درباره رباتی است که از کارخانه خود فرار کرده و می خواهد به دنبال کسب ادراک و عواطف انسانی برود . شخصیت های اصلی این بازی کارا که یک ربات است و از کارخانه فرار کرده ، کانر که شغلش تعقیب و شکار ربات هایی مانند کارا است و مارکوس که خود را وقف آزادی ربات ها کرده است ، می باشد . همان طور که مشاهده می کنید یک تضاد زیبا و جالب بین این سه شخصیت وجود دارد که باعث شده است که ما منتظر یک بازی زیبا باشیم.

تاریخ انتشار : تابستان 2018

بازی Spider-Man

یکی از معدود شخصت های کمپانی مارول که می تواند مقابل شخصیت های دی سی مقابله کند ، اسپایدرمن می باشد . همه ما با پیتر پارکر و شخصت اسپایدرمن خاطرات زیادی داریم . این بار قرار است که بازی اسپایدرمن منحصرا برای پلی استیشن 4 عرضه شود و داستانی را در بر می گیرد که تا به حال نه در سری فیلم های اسپایدرمن وجود داشته و نه حتی در کمیک بوک ها . این بازی هم مانند نسخه های قبلی خود به صورت Open World و سوم شخص دنبال می شود . اسپایدرمن باید در نیویورک مدرن به دنبال انجام مامورت های خود باشد .

تاریخ انتشار : بهار 2018

بازی Kingdom Come: Deliverance

این اثر یک بازی نقش آفرینی می باشد که درباره امپراطوری بوهم می باشد . در این بازی که به صورت اول شخص دنبال می شود شما باید با برادر پادشاه مقابله کنید . بعد از مرگ پادشاه ، پسر کوچک وی به سلطنت می نشیند ولی عموی وی او را می دزد و شما به عنوان یک شوالیه باید او را نجات دهید . داستان بازی بسیار ساده و ابتدایی می باشد ولی دارای شخصیت پردازی بسیار قوی می باشد . همچنین موسیقی بازی توسط یک موزیسین معروف اهل چک ساخته شده است . این بازی قرار است برای کنسول های ایکس باکس وان ، پلی استیشن 4 و ویندوز عرضه شود .

تاریخ انتشار : 24 بهمن 1396

بازی Dragon Ball FighterZ

این اثر یک بازی مبارزه ای می باشد که در سبک انیمه ها و مانگا ها ساخته شده است و ادامه ای برای نسخه اول می باشد . طبق تمام بازی های مبارزه ای ، این بازی نیز به صورت دو نیم بعدی دنبال می شود . بازی های مبارزه ای که در سبک انیمه و مانگا دنبال می شوند از المان های خاص خود پیروی می کنند که نمونه معروف آن را می توانید در بازی معروف Street Fighter مشاهده کنید . این بازی قرار است برای همه کنسول های عرضه شود ولی تمرکز اصلی اش بر روی نینتندو می باشد .

تاریخ انتشار : 6 بهمن 1396

بازی Kingdom Hearts III

یکی از بازی های قدیمی دوباره از خاکستر خود بر می خیزد . سری محبوب Kingdom Hearts دوباره نسخه جدید ارائه داده است . خبر خوب اینجاست که برای اولین بار این بازی بر روی ایکس باکس وان یعنی کنسول مایکروسافت نیز قابل اجرا است . تمام نسخه های قبلی تنها برای کنسول سونی بوده اند . این بازی که یک اثر نقش آفرینی قوی می باشد ، برای اولین بار در نمایشگاه E3 2013 نمایشه داده شده و بالاخره بعد از گذشت 5 سال قرار است از این بازی زیبا لذت ببریم .

تاریخ انتشار : تابستان 2018

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل