بررسی هدفون های بلوتوثی Anker SoundCore Life Q20 (راحت و ارزان با صدای غافلگیرانه و غنی)

بررسی هدفون های بلوتوثی Anker SoundCore Life Q20 (راحت و ارزان با صدای غافلگیرانه و غنی)

بررسی هدفون های بلوتوثی Anker SoundCore Life Q20 (راحت و ارزان با صدای غافلگیرانه و غنی):

آماده شوید تا الکسا آمازون و دستیار Google را توسط بلندگوی هوشمند بوز به خیابان ببرید تا به شما در سفر های تفریحی کمک کند!
بوز به طور معمول پیش از همایش اعلامیه محصولات جدید ، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار می کند ، اما با اخباری مبنی بر بلندگو هوشمند جدید قابل حمل Sonos که اخیراً در سراسر اینترنت به بیرون درز کرده است ، ممکن است بوز تصمیم گرفته باشد که این بلندگو را زودتر معرفی کند. به هر صورت ممکن است ، بلندگو هوشمند با نام Bose Portable قابل فروش با قیمت 349 دلار در تاریخ 19 سپتامبر به فروش برسد.

این فقط 50 دلار کمتر از بلندگوی هوشمند  Bose Home 500 است ، بلندگو هوشمندی که دارای صفحه نمایش LCD رنگی است.
بحث بلندگوهای قابل حمل بحث جالبی است ، اما بوز قول می دهد تا ویژگی های مختلفی از جمله پشتیبانی از Amazon Alexa و Google Assistant را درون پوسته آلومینیومی مقاوم در برابر آب خود قرار دهد.
بلندگو 7.5 اینچی وزنی معادل 2.3 پوند  دارد و با یک دسته که بالایش قرار دارد به راحتی حمل میشود.
به گفته Bose ، یک درایور قوی و سه رادیاتور  داخل آن ، صدای باس "عمیق" و "360 درجه" را ارائه می دهد.


وای فای و بلوتوث با قابلیت پورتابل از AirPlay 2 و Spotify Connect پشتیبانی می کنند ، در حالی که برنامه Bose Music به شما امکان می دهد تا بلندگو بین سرویس های موسیقی کار کرده و همچنین موسیقی های چند کاناله را به خوبی اجرا کند.
دکمه های پخش / مکث معمولی ، و همچنین دکمه جفت سازی Bluetooth ، کنترلی که باعث از بین رفتن الکسا یا دستیار Google می شود و دکمه ای که میکروفون را  در هنگام گوش دادن به دستیار دیجیتالی غیرفعال می کند ، از ویژگی های این دستگاه به شمار میروند.
باتری قابل شارژ این دستگاه تا 12 ساعت کار میکند ، در حالی که پوسته ناهموار آن دارای رتبه IPX4 است که مقاومت در برابر پاشش ، باران و ریزش دارد.

شما قادر خواهید بود تا این دستگاه را از طریق درگاه USB-C یا درگاه شارژر معمولی شارژ کنید.
در اواخر سال جاری ، بوز می گوید شما می توانید این دستگاه را با یکی از بلندگوهای موجود Soundlink Color ، Micro ، Mini یا Revolve همگام سازی کنید ، در حالی که امکان پیوند یک جفت بلندگوهای قابل حمل تا حدودی تا سال آینده در دسترس نخواهد بود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل