ترفند

راه های افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام رایگان

راه های افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام رایگان

شرایط امروز دنیا، باعث محبوبیت و گسترش هرچه بیشتر کسب و کارهای اینترنتی بین مردم شده است. اگر شما هم به دنبال رونق اقتصادی شغل خود از طریق شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب و در صدر آن‌ها اینستاگرام هستید، در مطلب قبل به 9 راهکار عالی آموزش افزایش فالوور اینستاگرام پرداختیم. در این مطلب قصد داریم 6 روش افزایش فالوور ایرانی و واقعی به شما معرفی کنیم، با همراه باشید.

 

آیا افزایش فالوور واقعی، به صورت رایگان امکانپذیر است؟

با صدها میلیون کاربر فعال روزانه، اینستاگرام یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای رساندن شما به بازار هدفتان است؛ و نکته قابل توجه این ابزارِ در دسترس، راه‌های زیادی است که برای تبلیغ حساب کاربریتان در اختیار شما قرار می‌دهد. همگی هم به صورت رایگان!

فراموش نکنید که شما نمی توانید فقط با انتشار یک پست انتظار نتیجه داشته باشید؛ پس صبور باشید و تا رسیدن به تعداد فالوور ایرانی مورد نظرتان، از هدف خود دست نکشید.

برای شروع کافی است که به قسمت Setting صفحه خود بروید، گزینه Account را انتخاب کنید و سپس با لمس عبارت "Switch to Professional Account" وارد دنیای تجاری این شبکه اجتماعی شوید.

1. یک بیوگرافی جذاب

بیوگرافی، یکی از بخش‌های مهم پروفایل اینستاگرام و شامل معرفی کوتاهی از شما، راه‌های ارتباطی مثل آدرس و نشان دادن هشتگ‌ها یا دیگر اکانت‌های مرتبط با کسب و کار شماست؛ که باید با استفاده از 150 کاراکتر توصیف شود. البته اینستاگرام نیز با توجه به اهمیت این قسمت در جذب فالوور، با گزینه‌های متعددی که برای معرفی هرچه بهتر کاربران در قسمت bio قرار داده است به شما کمک می‌کند. به عنوان مثال امکان اضافه کردن وبسایت، تلفن و...

2. شرکت در پست‌های تبادل همکاری

یکی از روش‌های ساده برای فعال کردن حساب کاربری، استفاده از پست‌های مهمان یا تبادل است. کافی است در قسمت جستجوی اینستاگرام عبارت «تبادل» را جست و جو کنید تا با تعداد بالای پست‌ها و صفحات مبادله گر رو به رو شوید. در قسمت کامنت این گونه پست‌ها، کسب و کارهای کوچک دیگر، برای تبادل مواردی مثل لایک، کامنت، فالو و انتشار پست اعلام آمادگی می‌نمایند. به این صورت شما می‌توانید در ازای هر یک از این فعالیت‌ها در صفحه سایر همکاران، به همان تعداد و از همان فعالیت دریافت کنید. یک همکاری کاملاً رایگان و کاربردی!


3. اشتراک پست در زمان پر بازدید اینستاگرام

برای دیده شدن، تنها انتشار مطالب نیست که اهمیت دارد، بلکه برای کسب بیشترین بازدید، باید آن‌ها را در زمان مناسب نیز به انتشار بگذارید. این یعنی با استفاده از تجربیات دیگران، ساعات پیک حضور کاربران در این شبکه اجتماعی را یافته و مطالب خود را برای آپلود در آن ساعات آماده کنید. طبق نظر کارشناسان، زمان استراحت و ناهار کارمندان یعنی 13-11 و همچنین پایان زمان اداری یعنی 23-19 اوج بازدید از اینستاگرام هستند.


4. استفاده از اطلاعات آماری مربوط به آنالیز پست‌های شما

یکی دیگر از امکاناتی که این شبکه اجتماعی برای صفحات تجاری محیا کرده، درج اطلاعات آماری پست‌های اکانت شما، تحت عنوان Insights است. Insights Overview شامل:

  • تعداد بازدید کلی از اکانت
  • تعداد بازخوردها
  • تعداد کلی فالوورها
  • تعداد پست‌های منتشر شده
  • تعداد استوری‌های منتشر شده
  • ویدئو‌های نشر شده
  • برنامه‌های Live

و درصد تغییرات هر یک از این موارد، در بازده زمانی انتخابی شما است (یک هفته ای، دو هفته ای، یک ماهه، ماه پیش و یا 90 روز گذشته) .


5.استفاده از هشتگ‌های محبوب

هشتگ ترکیبی از حروف، اعداد و یا ایموجی‌ها است که قبل از آن نماد # (به عنوان مثال: #هشتگ) وجود دارد. از این عبارات، برای طبقه بندی محتوا و کشف بیشتر آن استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که هشتگ‌ها قابل کلیک کردن هستند.

یکی از راه‌های جلب مخاطب استفاده از هشتگ‌های پر طرفدار، با سرچ بالا، در قسمت کپشن پست است. اینستاگرام 30 امکان هشتگ به شما می‌دهد که بهتر است از تمام آن‌ها به نحو احسن استفاده کنید. برای پیدا کردن هشتگ مناسب چند راه وجود دارد:

  • توجه به پیشنهادات اینستاگرام هنگام نوشتن کپشن
  • استفاده از برنامه‌ها یا سایت‌های آنالیز محتوا مانند websta
  • استفاده از هشتگ‌های ذکر شده در کپشن پست‌های مشابه، که بازخورد‌های بالا دریافت کرده اند.


نکته اول: پیش‌تر امکان ذکر هشتگ در کامنت‌ها نیز وجود داشت، اما در آپدیت اخیر اینستاگرام، فقط امکان ذکر 2 تا 3 هشتگ در کامنت وجود دارد.

نکته دوم: پیشنهاد می‌شود عبارت انگلیسی کلیدی‌ترین کلمات مرتبط با پست خود را نیز هشتگ کنید. اخیراً مخاطبین ایرانی برای جستجو از هر دو زبان انگلیسی و فارسی استفاده می‌کنند.


6.تگ کردن

از تگ کردن به عنوان روشی کاربردی جهت معرفی خود استفاده کنید اگر:

  • عکس یا پست شما، برگرفته از صفحه فرد یا شرکت دیگری است.
  • تصویری که به اشتراک می‌گذارید از یک مکان شناخته شده و دارای اکانت تخصصی در اینستاگرام، باشد.
  • از عکاس حرفه‌ای برای تهیه تصویر کمک گرفته شده است.
  • محصول یا خدمت خاصی در تصویر ارائه می‌گردد.

به این ترتیب، فالوورهای آن فرد یا مجموعه شناخته شده نیز به پست شما عکس العمل نشان خواهند داد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل