اپلیکیشن اندروید اپلیکیشن آی او اس

ساختن استیکر متنی | چطوری به سادگی استیکرهای متنی بسازیم؟

ساختن استیکر متنی | چطوری به سادگی استیکرهای متنی بسازیم؟

روش ساختن استیکر متنی را می‌دانید؟

استیکرها آیتم‌های محبوب پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی هستند. در بیشتر شبکه‌های آنلاین می‌توان از انواع استیکرها در زمان چت استفاده کرد. با استفاده از استیکرها می‌‎توان احساسات را به‌خوبی به مخاطبان نشان داد و ارتباط موثری با آن‌ها‌ برقرار کرد. بیشتر استیکرهایی که در فضای مجازی وجود دارند، دارای محتوای طنز هستند. در بیشتر مواقع از این استیکرها برای تغییر حال و هوای چت استفاده می‌شود. اما برخی دیگر از استیکرها، کمی جدی هستند و معمولا در فرمت متنی ساخته می‌شوند. با ساختن استیکر متنی می‌توان احوال‌پرسی کرد و یا اطلاعاتی مانند تاریخ، وضعیت آب وهوا و ... را انتقال داد. برای آشنایی با نحوه ساختن استیکر متنی با ما در این مطلب همراه باشید.

بهترین ابزارها برای ساختن استیکر متنی

کاربران می‌توانند به‌سادگی استیکرهای متنی بسازند و از آن‌ها در پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام، واتساپ، روبیکا، ایتا و لاین مسنجر استفاده کنید. ساختن استیکر متنی در تمام پلتفرم‌ها را می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهای ساده انجام داد. با استفاده از نرم‌افزارهای ساخت استیکر می‌توانید ببه‌آسانی استیکرهای متنی و انواع دیگر استیکر را طراحی کنید و در فضای مجازی آن‌ها را به کار ببرید. استفاده از نرم‌افزارهای ساخت استیکر بسیار آسان است و به تسلط بر فوتوشاپ و سایر نرم‌افزارهای پیچیده نیازی ندارد. در ادامه بهترین نرم‌افزارهایی که می‌توانند در ساخت استیکر متنی مفید باشند را به شما معرفی می‌کنیم.

نرم‌افزار PicsArt Photo Editor

یکی از کامل‌ترین نرم‌افزار ساخت استیکر، PicsArt Photo Editor است. بیشتر کاربران برای ادیت تصاویر خود از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند، اما باید بدانید که می‌توان از این امکانات این نرم‌افزار برای ساختن استیکر متنی نیز استفاده کرد. به جرات می‌توان گفت که نرم‌افزار PicsArt Photo Editor بهترین گزینه‌ای است که در این مطلب به شما معرفی کردیم. اما باید توجه داشته باشید که ممکن استفاده از این نرم‌افزار در دفعات اول، کمی دشوار باشد. این نرم‌افزار را می‌توانید به شکل رایگان در اندروید و آی او اس اجرا کنید. البته نسخه رایگان PicsArt Photo Editor دارای محدودیت‌هایی است که با خرید اشتراک پرمیوم می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید.

ساختن استیکر متنی  با نرم‌افزار Sticker Maker Studio

یکی دیگر از بهترین ابزارهای ساخت استیکر متنی، نرم‌افزار Sticker Maker Studio است. این نرم‌افزار با امکان ویرایش سریع و سرعت پردازش بالایی که دارد، به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ساخت استیکر تبدیل شده است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید متن‌های دلخواه خود را به استیکر تبدیل کنید. در این نرم‌افزار فونت‌های متنوعی نیز وجود دارند که می‌توانند برایتان کارآمد باشند. بعد از این که استیکر متنی موردنظر خود را در نرم‌افزار Sticker Maker Studio ساختید می‌توانید در عرض چند ثانیه آن را به پیام‌رسان دلخواه خود انتقال دهید. این نرم‌افزار را می‌توانید به شکل رایگان در اپل استور، گوگل پلی و سایر منابع معتبر دانلود کنید.

نرم‌افزار ویندوز VovSoft Sticky Notes

اگر می‌خواهید در پلتفرم ویندوز استیکر متنی بسازید، نرم‌افزار VovSoft Sticky Notes یک گزینه مناسب برای شما است. ساخت استیکر متنی در این نرم‌افزار بسیار ساده است. برای انجام این کار باید بر روی گزینه NEW کلیک کنید و هرآنچه که می‌خواهید را بنویسید. قابلیت تغییر فونت و تعیین رنگ پس‌زمینه استیکر به شما کمک می‌کند که استیکرهای جذابی بسازید. نرم‌افزار VovSoft Sticky Notes بسیار کم‌حجم و سبک است و در سیستم‌های قدیمی نیز به‌آسانی اجرا و نصب می‌شود.

نرم‌افزار Sticker.ly

یکی از بهترین نرم‌افزارهایی که می‌توانید از آن برای ساخت استیکر متنی استفاده کنید، نرم‌افزار Sticker.ly است. رابط کاربری آسان، سرعت بالا در ساخت فایل استیکر، قابلیت ویرایش عکس و دسترسی رایگان از مهم‌ترین مزایای نرم‌افزار Sticker.ly هستند. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید نوشته‌های خود را به استیکر تبدیل کنید. از سوی دیگر می‌توانید تصاویر جذابی را به نوشته خود بچسبانید. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای هوشمند نرم‌افزار Sticker.ly، پس‌زمینه تصاویر را بدون خطا از بین ببرید و یک تصویر PNG استاندارد تولید کنید. نرم‌افزار Sticker.ly در اندروید و IOS به شکل رایگان در دسترس است.

ساختن استیکر متنی با نرم‌افزار Sticker Maker by Viko & Co

زمانی که وارد نرم‌افزار Sticker Maker by Viko & Co می‌شوید، ابزارهای متنوعی را خواهید دید که می‌توانند در ساختن استیکر متنی موثر باشند. پیشنهاد می‌شود که تمام این گزینه‌ها را فراموش کنید و به سراغ ابزار freehand بروید. در این بخش می‌توانید به‌راحتی تصاویر را با متن دلخواه خود ترکیب کنید و یک استیکر جذاب بسازید. نرم‌افزار Sticker Maker by Viko & Co به شما کمک می‌کند که از استیکر ساخته شده در پیام‌رسان‌هایی مانند واتساپ، تلگرام و حتی پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنید.

نرم‌افزار Sticker Create

از بیشتر نرم‌افزارهای ساخت استیکر می‌توان برای تمام پیام‌رسان‌ها استفاده کرد. اما در این میان نرم‌افزاری با نام Sticker Create وجود دارد که تنها از واتساپ پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید تصاویر PNG و متون دلخواه خود را ترکیب کنید و یک استیکر جذاب بسازید. اپلیکیشن Sticker Create کاملا رایگان است، اما می‌توانید برای دسترسی به امکانات بیشتر در آن، از نسخه پرمیوم آن استفاده کنید.

نرم‌افزار  Graphic Design Sticker Maker & Logo Design

نرم‌افزار Graphic Design Sticker Maker & Logo Design یکی دیگر از ابزارهای ساخت استیکر متنی است. البته ناگفته نماند که با کمی تلاش می‌توانید استفاده‌های بسیار بیشتری از این نرم‌افزار داشته باشید. نرم‌افزار Graphic Design Sticker Maker & Logo Design دارای امکانات گرافیکی متنوعی است و طرح‌های گرافیکی بسیاری را در خود جای داده است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید استیکرهای متنی بسازید و از آن در تمام پیام‌رسان‌های خود استفاده کنید. نرم‌افزارGraphic Design Sticker Maker & Logo Design را می‌توانید به شکل رایگان دانلود و نصب کنید.

نرم‌افزار StickersApp؛ ابزاری مناسب برای ساختن استیکر متنی

اگر به دنبال بهترین ابزارهای ساخت استیکر متنی مورد علاقه خود هستید، نرم‌افزار StickersApp: Create and Share Stickers & Memes را هرگز نادیده نگیرید. نرم‌افزار StickersApp: Create and Share Stickers & Memes نسبت به سایر نرم‌افزارها دارای امکانات بیشتری است. گزینه‌های ویرایش پیشرفته در این نرم‌افزار به کاربران کمک می‌کنند که یک قالب جذاب برای نوشته خود ایجاد کنید. از سوی دیگر می‌توانید تمام ابزارهای گرافیکی مورد نیاز برای طراحی و ساخت استیکرهای تصویری را نیز در این نرم‌افزار پیدا کنید. ماسک‌ها و مونشن‌های آماده را می‌توان به‌عنوان نقطه قوت این نرم‌افزار معرفی کرد. می‌توانید از این نرم‌افزار نیز به شکل رایگان استفاده کنید.

نرم‌افزار YourMoji-Custom Emojis, GIFs

به‌عنوان یکی دیگر از ابزارهای ساخت استیکر متنی می‌‎توان به نرم‌افزار YourMoji-Custom Emojis, GIFs اشاره کرد. با استفاده از بخش رایگان این نرم‌افزار می‌توانید استیکر متنی خود را در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی کنید و با استفاده از ماسک‌های آماده، جلوه جذابی را به نوشته خود ببخشید. این نرم‌افزار علاوه بر این که دارای تمام امکانات اولیه برای ساخت استیکر است، یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد. با استفاده از نرم‌افزار YourMoji-Custom Emojis, GIFs می‌توانید استیکرهای ساخته‌شده را به کیبورد موبایل خود اضافه کنید.

ساختن استیکر متنی آسان است

در این مطلب برترین ابزارهای رایگان برای ساختن استیکر متنی را به شما معرفی کردیم. این نرم‌افزارها می‌توانند به شما کمک کنند که طرح‌ها و نوشته‌‎های مدنظر خود را در قالب استیکر طراحی کنید و آن‌ها را در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی برای مخاطبان خود ارسال کنید. بیشتر امکانات و بخش‌های نرم‌افزارهای ساخت استیکر رایگان هستند و بدون محدودیت در اختیار شما قرار می‌گیرند. از سوی دیگر به‌کارگیری ابزارهای ساخت استیکر بسیار آسان است و فنون استفاده از آن‌ها را می‌توان در چند دقیقه یاد گرفت.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل