تکنولوژی

ابزارهای جدید کسب و کار در اینستاگرام

ابزارهای جدید کسب و کار در اینستاگرام

اینستاگرام با افزایش تعداد کاربرانش سعی دارد که بیشتر از پیش رضایت کاربران را به سمت خود جذب کند. به همین علت در آپدیت های جدید شاهد تغییرات و قابلیت های زیادی هستیم.

چندی پیش ظاهر اینستاگرام تغییر کرد و نسبت به ورژن های قبلی خود ساده تر شد. اینستاگرام از این طراحی جدید هدف خاصی دارد .به نظر میرسد هدف اصلی اینستاگرام این بوده است که تنها از یک رنگ در طراحی جدید خود استفاده کند تا تمرکز کاربر را نسبت به تصاویر و ویدئوها منحرف نسازد ،زیرا پایه اصلی این اپلیکیشن بر اساس تصاویر و ویدئوها میباشد. هم چنین استفاده از رنگ ها مختلف در طراحی ممکن است بعد از مدتی برای کاربران خسته کننده باشد. اگر طراحی جدید اینستاگرام به صورت سیاه و سفید باشد بسیار موفق عمل کرده است.

در خبری که منتشر شده ،اینستاگرام ابزارهای جدیدی برای کسب و کار معرفی کرد که شرکت ها  با کمک آن میتوانند درک درستری از افرادی که آن ها را follow کرده اند داشته باشند.هم چنین به شرکت ها کمک میکند که با ایده های جدید چطور در ینستاگرام تبلیغات انجام دهند که موثرباشد.

با کمک ابزار جدید شرکت ها میتوانند پست هایی با تعداد زیادی بازدید کننده را بگیرند و از آن در جهت تبلیغات برای مشتریان بالقوه استفاده کنند.هم چنین شرکت مورد نظر میتواند مشخص کند چه گروهایی این پست مورد نظر را ببینند.این ابزارها امکان دسترسی به تحلیل‌ها و آمار و ارقام کاربردی تبلیغات در این شبکه‌اجتماعی است. با استفاده از این امکانات جدید، کسب‌وکارها می‌توانند میزان بازدید تبلیغات و اثر بخش بودن آن‌ها را با استفاده از آمار و ارقام مشاهده کنند. 

 کسانی که به دنبال بهبود کسب و کار خود از طریق اینستاگرام هستند تا اخر سال میتوانند از قابلیت های فوق در جهت بهبود مسیر خود استفاده کنند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل