افرادی که از Emoji استفاده میکنند جذاب ترند!

افرادی که از Emoji استفاده میکنند جذاب ترند!

تحقیقات و پژوهش های اجتماعی صورت گرفته بر روی افراد مجردی که از شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن زوج برای خود استفاده میکنند نشان میدهد که کسانی که از نماد های Emoji به وفور در پیامک های خود استفاده میکنند عمدتا انسان های اجتماعی تری هستند و لذا در جذب جنس مخالف بهتر عمل میکنند.

 نماد های Emoji در ابتدا با iOS6 معرفی شدند و انواع گوناگونی دارند. ساختار کدگذاری این کرکتر ها بصورت ماتریس های ۲ در ۲ عددی مقدار دهی میشوند و قرار است در نسخه بعدی استاندارد متنی یونی کد استاندارد سازی و تعبیه شوند. برخی از این نمادها، مانند آنهایی که در تصویر زیر مشاهده میکنید تقریبا هیچگاه در مکالمات استفاده نمیشوند و یا کاربرد کمی دارند. 

برخی نیز بسیار پر کاربردند و در مکالمات به تفهیم و بیان بهتر مفاهیم کمک میکنند. تحقیقات صورت گرفته بر روی Instagram نشان میدهد که محتوای متنی در زیر تصاویر در هنگامی که شامل ترکیبی از Emoji باشند تا ۹۰ درصد تاثیر گذاری بیشتری دارند. به نظر میرسد این نکته در هنگام صحبت با افراد گوناگون نیز صحت دارد. به تازگی تحقیقاتی بر روی وبسایت همسریابی Match.com که بخشی از یاهو میباشد صورت گرفت که نشان داد مجرد هایی که در صحبت های خود در محیط مجازی از Emoji بیشتری استفاده میکردند در اولین ملاقات حضوری با طرف مقابل نیز جذاب تر ظاهر شدند و از توانایی های بیانی بهتری برخوردار بودند. 

شایان ذکر است این علامات هنوز در برخی مرورگر ها قابلیت نمایش ندارند. مکینتاش بصورت پیش فرض از نسخه Mountain Lion به بعد به نمایش ساده ایموجی رنگی مجهز شده و ویندوز نیز این نماد ها را بصورت سیاه و سفید نمایش میدهند. آی او اس و اندروید هم هر دو بصورت بی نقص از نماد های Emoji پشتیبانی میکنند. 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل