برترین پلیر های آیفون!

برترین پلیر های آیفون!

برترین پلیر های آیفون

پلیر اختصاصی آیفون به تازگی پیشرفت های نستا خوبی داشته . هر چند پیشرفت زیادی داشته ولی کاربرانی هم هستند که این نرم افزار براشون ساده ست و دنبال پلیر پیشرفته تری میگردند . اگه دنبال نرم افزار دیگه ای برای گوش دادن به موزیکات میگردی ، این پستو دنبال کن .

این نرم افزار ها امکانات زیادی برای کنترل دستی موزیک ها و تجربه موزیک عالی با اون ها رو میده .

1-Ecoute

نرم افزاری برای پخش موزیک که می تواند جایگزین قدرتمندی برای پلیر اصلی آی او اس باشد.رابط کاربری فوق العاده زیبایی دارد که به شما امکان این را می دهد که بین موزیک هایتان جستجوی سریعی داشته باشید و اتصال ان به توییتر و فیسبوک و لست اف ام به شما امکان اشتراک گذاری موسیقی مورد علاقتان را می دهد. قابلیت شافل برای کتابخانه های مختلف و قابلیت های دیگر برتری این نرم افزار را چند برابر کرده است.

ویژگی ها :

★ طراحی ساده و زیبا ★ کنترل سریع و آسان موزیک‌ها ★ قابلیت به اشتراک‌گذاری آهنگ‌های دلخواه ★ قابلیت نمایش شعر هر آهنگ در صورت اتصال به اینترنت ★ پشتیبانی از ایر پلی و آی‌تیونز ★ فیلترهای مختلف برای جستجو: آلبوم‌ها، خواننده‌ها، آهنگسازها، ژانرها، کتاب‌های صوتی و ...

قیمت : $0.99
لینک دانلود نرم افزار

2- Listen

با ورود IOS 8.4 بخش موزیک ها بسیار مورد توجه قرار گرفت و اپل با انقلاب جدید خود باز هم مورد توجه همه گان گرفت سازندگان اپلیکیشن های IOS نیز بیکار ننشستن و اپلیکیشنهایی برای اتصال به موزیک های آیتونز رو در دست کار گرفتن نمونه ای از این برنامه ها موزیک پلیر فوق العاده شیک و زیبای Listen میباشد این موزیک پلیر بسیار کم حجم بوده و موزیک هایی که در موزیک پلیر اصلی دیوایس های اپل هستند رو در داخل خودش پخش و اجرا میکنه از نکات جالب این برنامه میتوان به نحوه کنترول موزیک ها اشاره کرد که با گرفتن آهنگ و سوییپ به بالا پایین … دستورات مختلفی به پلیر خواهید داد که با کار کردن با Listen با آنها آشناتر خواهید شد و لذت کار با برنامه رو خواهید چشید و شاید با نصب این برنامه دیگر به سراغ پلیر Music پیش فرض آیفون نرید !

 ویژه گی های اپلیکیشن Listen: سوییپ به چپ – راست برای تغییر آهنگ ضربه بزنید PLAY / PAUSE قابلیت ساخت لیست آهنگ های محبوب طراحی زیبا پخش در حالت قفل و پخش Background قابلیت اشتراک گزاری در توییتر، فیس بوک ، ایمیل، و …

 سازگار با IOS 7.0 به بالا قابل نصب روی آیفون آیپد آیپاد

قیمت : رایگان
لینک دانلود نرم افزار

3- SoundShare

SoundShare بیشتر از یک موزیک پلیر ساده ست .

دارای قابلیت اتصال تعداد زیادی از سرویس های موزیک آنلاین به یک شبکه ی اجتماعی و همچنین ایجاد امکان اشتراک موزیک ها با دوستان از قابلیت های دلپذیر این برنامه است .

شما می توانید بفهمید که دوستانستان دنبال چه موزیکی می گشتند و حتی چه موزیکی را گوش داده اند و از این هم بهتر ف می توانید با دوستانستان پلی لیست بسازید .

قیمت : رایگان
لینک دانلود نرم افزار

4- Stezza

Stezza یک برنامه فوق العاده با محیط کاربری بسیار زیبا میباشد و تمام استاندارد های آیپاد را دارا میباشد. حتما این موزیک پلیر زیبا را دانلود کنید و آن را در ماشین های خود استفاده کنید. محیط ساده و مرتبی که این برنامه دارا میباشد کار با یک موزیک پلیر را برایتان ساده تر میکند و میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

ویژگی های Stezza

تم زیبا در قسمت آلبوم ها

شخصی سازی رنگ تم

طراحی زیبا

ویژگی های فوق العاده

قیمت : $2.99
لینک دانلود نرم افزار

5-Cesium Music Player

ابزاری کامل و همه فن حریف برای پخش موزیک. نگاه زیبا در طراحی این برنامه را دوست دارم؛ همه چیز را می توانید به دلخواه تغییر دهید.

    کنترل بی نظیر با پشتیبانی تمام و کمال از سوایپ

    امکان ساخت پلی لیست با گزینه های بسیار

    امکان تغییر تم و حالت شب برای استراحت چشم ها

طراحی نوآورانه، رابط کاربری زیبا و امکان ایجاد تغییرات دلخواه

قیمت : $1.99
لینک دانلود نرم افزار

6- Musixmatch Lyrics Finder

musixmatch music & lyrics از محبوب ترین و پردانلودترین اپلیکیشن های موسیقی با بیش از ۳۰ میلیون کاربر از سراسر جهان است که با نصب آن  می توانید یک موزیک پلیر جدید و عالی با امکان نمایش لیریک (متن موزیک) را به ارمغان بیاورید! بله این موزیک پلیر با دارا بودن یک دیتابیس بسیار قدرتمند با بیش از ده میلیون تکست موزیک به شما این امکان را می دهد که با وصل بودن اینترنت علاوه بر گوش دادن به موزیک خود، متن آن را به صورت لحظه ای و همزمان با پخش مشاهده نمایید! اگر از کاربرانی هستید که به دنبال یک موزیک پلیر ساده و زیبا با امکان نمایش تکست موزیک برای دستگاه خود هستید ما به شما اپلیکیشن musixmatch music & lyrics را پیشنهاد می دهیم که از برترین هاست و بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه musixmatch music & lyrics اندروید:

* پخش موسیقی های شما در محیطی زیبا و دوست داشتنی

* دسترسی به میلیون ها متن موزیک از موزیک های خارجی و ایرانی

* امکان جست و جو در میان موزیک ها با پارامترهای مختلف

* دارا بودن ویجت اختصاصی و شیک برای قرار دادن در صفحه اصلی

* ذخیره ی آسان تکست ها و متن موزیک توسط کاربران و شما

* دارا بودن یک دیتابیس و کتابخانه قدرتمند با اماکن مدیریت

قیمت : رایگان
لینک دانلود نرم افزار

7- Picky

از نگاه مک ورلد تنها جایگزین مناسب برای پلیر iOS پیکی نام دارد، برای افراد مشکل پسند و خوش سلیقه.

    رابط کاربری عالی

    پشتیبانی از 3D Touch

    امکان کنترل آسان موزیک

    دسترسی سریع به آهنگ ها

قیمت : $2.99
لینک دانلود نرم افزار

8-CarTunes

این نرم افزار در سال 2011 توسط Ryan Oksenhorn به بازار عرضه شد. این نرم افزار به قیمت 4.99 دلار آمریکا به فروش می‌رسد. دقیقا همانند نرم افزار قبلی و مدل رایگان خود که قبلا توضیح دادیم یعنی نرم افزار Toones بر مبنی حرکات انگشتان طراحی و برنامه نویسی شده است. این نرم افزار در اکثر مناطق دنیا مورد توجه بوده و با آمار دانلود بسیار زیادی در یک ساله گذشته چه در به صورت عادی و چه در بخش Grossing یا همان پرفروشترین‌ها بوده است. قابلیت‌های زیاد این نرم افزار در کنار محیط زیبا و کاربردی آن بسیار مهم است. کارآیی برنامه هم در حالت استفاده از حرکات انگشتان و هم به صورت عادی بسیار بی عیب و نقص می‌باشد.اما امتیاز کلی این نرم افزار از 1 تا 10 با توجه به شاخص QI و بررسی سایر سایت‌های منتقد حداقل امتیاز متعلق به آن برنامه را می‌توان 7 امتیاز اعلام کرد.

قیمت : $4.99
لینک دانلود نرم افزار

امیدورام این پست مفید باشه براتون . درخواست هاتون رو تو نظرات اعلام کنید

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل