مقالات شبکه های اجتماعی

6 راه که جوامع آنلاین می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند

6 راه که جوامع آنلاین می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند

6 راه که جوامع آنلاین می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند

رسانه و شبکه های اجتماعی امروز چگونه می توانند موجب رشد کسب و کار شما شوند؟

کسب و کارها و برندها می توانند از شش راه زیر از جوامع آنلاین بهره ببرند و به مشتریان خود خدمات بیشتری ارائه دهند.

  • به مشتریان تان کمک کنید تا از محصولات و خدمات شما بیشترین بهره را ببرند.

جوامع آنلاین می توانند در افزایش درک تان از مشتریان درباره محصولات خریداری شده یا خدمات ارائه شده، حل مشکلات آن ها هنگام وقوع، افزایش مصرف و خرید مشتری، بالا رفتن ارزش محصولات و خدمات و همچنین بهبود شیوه های مدیریت دارایی های تان، به شما کمک کنند.

  • نحوه نحوه ارتقای محصولات و خدمات تان را بهود بخشید.

از طریق جوامع آنلاین، سازمان ها می توانند به سرعت در مورد چیزهایی که مشتریانشان از محصولات و خدمات موجود می خواهند، اطلاعات جمع آوری کنند و میزان رضایتمندی مشتریان شان را از طریق جوامع آنلاین مورد بررسی قرار دهند.

  • محصولات و خدمات جدید را توسعه دهید.

هنگامی که یک سازمان در همکاری پایدار با مشتریان خود مشارکت می کند، می تواند برنامه های بهتری برای ارائه محصولات و خدمات جدید ارائه دهد. جوامع آنلاین بستر مناسب برای ایده گرفتن کسب و کارها جهت توسعه محصولات و خدمات جدید را فراهم می کنند.

  • موثر تر بازاریابی کنید و بفروشید.

جوامع آنلاین مکان مناسبی برای رهبران فروش و بازاریابان هستند تا از طریق بهبود تجربه مشتریان بالقوه، آن ها را به خرید ترغیب کنند. بازاریابان می توانند از طریق جوامع آنلاین، اطلاعات خوبی درباره تجارب مشتری و رفتار خرید وی کسب کنند.

  • هزینه های خدمات پس از فروش را کاهش دهید.

با مشتریان تان از طریق جوامع آنلاین( چت آنلاین، تلگرام، اینستاگرام، ایمیل و...) ارتباط برقرار کنید و به سوالات آن ها پاسخ بدهید. جوامع آنلاین تا حد زیادی هزینه های خدمات پس از فروش را کاهش می دهند و از طرفی میزان رضایت مشتری را نیز بالا می برند. نیازی به استخدام چند نفر که به صورت تلفنی مسولیت پشتیبانی خدمات را به عهده بگیرند نیست و می توان از طریق جوامع آنلاین و با صرف حداقل هزینه این کار را انجام داد.

  • مکالمات رسانه ها و شبکه های اجتماعی که مرتبط با شرکت شماست را کنترل کنید.

مکالمات عمیق خود با مشتریان را در تنظیمات خصوصی نگه دارید. این کار باعث می شود رقبایتان از به دست آوردن اطلاعات اضافی محروم شوند، در حالی که سازمان شما را برای بهبود خدمات و مشارکت بیشتر با مشتریان تان تقویت می کند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل