فیلم و سریال

بهترین فیلم های نت فلیکس | کدام فیلم‌های 2021 نت فلیکس را تماشا کنیم؟

بهترین فیلم های نت فلیکس | کدام فیلم‌های 2021 نت فلیکس را تماشا کنیم؟

مقدمه بهترین فیلم های نت فلیکس

احتمالا اکثر ما چنین سوالی را از خود پرسیده ایم که بهترین فیلمی که می‌توانم در نت فلیکس ببینیم کدام است؟ وجود فهرست گسترده‌ای از فیلم‌های ارائه شده در Netflix، همراه با الگوریتم‌های غیرقابل توصیف، می‌تواند پیدا کردن فیلمی برای تماشا را بیشتر به عنوان یک کار خسته کننده تداعی کند، تا راهی برای آرام شدن و تفریح کردن. ما در این مطلب چند مورد از بهترین فیلم های نت فلیکس را لیست کرده ایم؛ این فیلم‌ها طیف وسیعی از هیجان‌های هولناک تا کمدی‌های عجیب و غریب را به تصویر می‌کشند. با ما همراه باشید تا به صورت مختصر به معرفی هر یک از آنها بپردازیم.

گناهکار (The Guilty)

The Guilty با راهنمایی آنتوان فوکوا، کارگردان، بر اساس فیلمنامه‌ای که توسط نویسنده True Detective، نیک پیزولاتو نوشته شده است. با بازسازی فیلم برنده جایزه دانمارکی 2018 با همین نام، The Guilty یک افسر پلیس مشکل‌دار (جینهال) را نشان می‌دهد که به شغل اپراتوری در مرکز تماس‌های اضطراری تنزل یافته است. یک روز زنی با او تماس می‌گیرد و مدعی می‌شود که ربوده شده است و تلاش‌های او برای نجات آن زن نشان می‌دهد که هیچ چیز آنطور که به نظر می‌رسد، نیست.

برای حفظ علاقه مردم به فیلم‌هایی که اکثرا در یک مکان و پس از یک شخصیت واحد اتفاق می‌افتند، به بازیگری بسیار چشمگیر نیاز است و جیلنهال بیش از حد در این نقش موثر واقع شده است. جیلنهال که غالبا به هیچ چیزی جز صدای دیگر بازیگران متکی نیست تا بتواند صدای بلند خود را به گوش بقیه برساند، تماشاگران را به شدت درگیر هیجان، تنش و تنگنا می‌کند و از آنجا که چیزی جز تلفن ندارد که بتواند با آن یک زن را نجات دهد، جو را سنگین می‌کند.  

در واقع فیلمی که بر تماس‌های تلفنی متمرکز شده و از صدا برای جلوه‌های خلاقانه استفاده می‌کند، باعث می‌شود که فقدان وسایل دیداری  و فقط تصاویر ذهنی در ذهن بینندگان نقش ببندد و نقشی اساسی در پیچ و تاب‌ها دارد.

 

شوماخر (Schumacher)

یکی دیگر از بهترین فیلم های نت فلیکس، مستند Schumacher است. مایکل شوماخر، دارنده رکورد هفت عنوان قهرمانی رانندگی جهان، قطعا مستحق ساخت مستند قهرمان فرمول 1 آلمان است. این مستند نت فلیکس به پیشرفت شوماخر در عرصه مسابقه، تصادف او و روند بهبودی پس از آن را با مصاحبه‌های اختصاصی و فیلم‌های بایگانی شده، به تصویر می‌کشد.

مصاحبه شوندگان شامل نمادهای F1 مانند ژان تاد، برنی اکلستون، سباستین فتل، میکا هاکینن، دیمون هیل، فلاویو بریاتوره و دیوید کولتارد هستند که دوران حرفه‌ای شوماخر را از دوران کارتینگ اولیه خود در کرپن تا هفتمین قهرمانی جهان در سال 2004، رکوردی که به تازگی توسط لوئیس همیلتون تطبیق داده شده است را بازگو می‌کنند.

با این حال، آنچه در مورد شوماخر بسیار قابل توجه است این است که این اولین فیلمی است که توسط خانواده وی حمایت می‌شود و در نتیجه شامل مصاحبه‌های نادر با همسر، پدر و برادرش شوماخر می‌شود که بینش عمیق و صمیمی از زندگی خصوصی او را آشکار می‌کند.

Netflix در گذشته با ارائه مستندهای ورزشی مانند Untold و The Last Dance موفق بوده است-و شوماخر برای هر فردی که طرفدار ورزش باشد بسیار تماشایی است.  


ارزش (Worth)

یکی دیگر از بهترین فیلم های نت فلیکس Worth  است. با توجه به حملات هولناک 11 سپتامبر که امسال به بیستمین سالگرد خود می‌رسد، تعداد زیادی از فیلم‌های جدید با تمرکز بر این تراژدی منتشر شده است، اما تعداد کمی از آنها توانسته اند به سختی رویدادهای اتفاق افتاده را دراماتیک سازی کنند. 

ساخت فیلم Worth از وکیل کنت فاینبرگ پیروی می‌کند؛ زیرا او به عنوان رهبر صندوق جبران خسارت قربانیان 11 سپتامبر شناخته می‌شود و به زودی با وظیفه وصف ناپذیری در تعیین ارزش مالی یک زندگی به منظور کمک به خانواده‌های قربانیان روبرو می‌شود. با این حال، تنها زمانی که او با سازمان دهنده انجمن قربانیان سر می‌زند ، متوجه می‌شود که هزینه انسانی این فاجعه چگونه است و در نتیجه درصدد مبارزه با بوروکراسی و سیاست بر می‌آید تا قربانیان بتوانند غرامت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

این موضوع، فیلم را با وزن چشمگیر و با اهمیت مسئولیت مزین می‌کند، اما خوشبختانه Worth موفق می‌شود از بسیاری از مشکلات زیستی چشم پوشی کند، چرا که یک پیچیدگی ظریف و پیچیده را در کنار یک فاجعه مرگبار که اغلب فراموش می‌شود را کنار می‌گذارد. تمرکز فیلم بر افرادی است که برای صحنه‌های طولانی در اتاق‌ها صحبت می‌کنند. 

این ممکن است قدرت فیلم را از بین ببرد، اما با نقش آفرینی بازیگرانی مانند امی رایان، استنلی توچی و مهمتر از همه، مایکل کیتون مورد توجه قرار می‌گیرد و می‌درخشد. علاوه براین، فیلم به مخاطب امکان می‌دهد تا وارد بحث فلسفی حول این واقعه شود و درک کند که ارزش زندگی یک انسان چقدر است؟


بکت (Beckett)

یک نمونه دیگر از بهترین فیلم های نت فلیکس، فیلم هیجان انگیز بکت است. جان دیوید واشنگتن به نقش آفرینی شخصیت اصلی فیلم بکت می‌پردازد. او یک گردشگر آمریکایی است که برای تعطیلات با دوست دخترش به یونان سفر کرده است. با این حال، بکت پس از دخالت در یک تصادف وحشتناک، مورد هدف یک تعقیب و گریز قرار می‌گیرد - و باید به سفارت آمریکا برسد تا نام خود را بخاطر افزایش ناآرامی‌های سیاسی، فاش کند. مقامات بلند پایه وارد نقش می‌شوند و توطئه‌ای خطرناک آشکار می‌شود.

با وجود اعمال محدودیت‌‌های مسافرتی، ممکن است فیلم بکت فقط سفرهای خارجی شما را به صورت مادام‌العمر به تعویق بیاندازد، زیرا این تریلر سیاسی با بازیگری موثر دیوید واشنگتن، نیروی محرکه و عملکرد شگفت‌آور خوبی را به این داستان تعطیلات جهنمی می‌افزاید.

با این وجود کشور یونان زمینه‌ای جذاب و خیره کننده برای بسیاری از پیچ و خم‌های فیلم ایجاد می‌کند و از فیلمبرداری در محل آتن نهایت استفاده را می‌برد. بازیگران فوق‌العاده‌ای مثل آلیشیا ویکاندر (دوست دختر آوریل) و بوگان هولبروک لوگان به عنوان استفان، (کارمند سازمان سیا) همراه با واشنگتن، در این فیلم بازی می‌کنند.


آسمان سرخ خونین (Blood Red Sky)

پس از ویژگی‌های مشابه موجودات کلاستروفوبیک مانند مارها در هواپیما و قطار به بوسان، فیلم Netflix Original Blood Red Sky به عنوان تهدید وحشتناک و حمل و نقل همراه با خون آشام‌ها در هواپیما ساخته شده است. این فیلم آلمانی یک زن به نام نادجا را نشان می‌دهد. پری باومایستر در نقش اصلی نادجا بازی می‌کند. این زن مبتلا به بیماری مرموز ی است و به امید یافتن درمان بیماری‌اش در نیویورک به همراه پسرش سوار پروازهای اقیانوس اطلس می‌شود. با این حال‌، هنگامی که گروهی از تروریست‌ها پرواز شبانه آنها را می‌ربایند، مشخص می‌شود که نادجا بیماری عادی‌ای ندارد و او باید از راز هیولای درون خود برای نجات پسرش و دیگر مسافران تا قبل از طلوع خورشید استفاده کند.

نت فلیکس اخیرا مجموعه‌های وحشتناک منحصر به فردی با فیلم‌هایی مثل Army of the Dead ، Awake and the Fear Street Trilogy داشته است و Blood Red Sky توانسته چنین جریانی را برای ایجاد وحشت آزمایشی با مفهوم بالا تقویت کند. به طور شگفت‌انگیزی برای فیلمی با قهرمان خون آشام، در میان تمام اقدامات وحشتناک داستانی، قصه‌ای مرموز از مادری است که باید از پسرش محافظت کند و همزمان تمام تلاش خود را بکند تا شکل واقعی خود را از او پنهان کند. 


بیدار (Awake)

یک نمونه دیگر از بهترین فیلم های نت فلیکس، تریلر جدید Awake است و داستان آن در دنیایی اتفاق می‌افتد که یک پدیده جهانی تمام جهان را از خواب باز می‌دارد.

فیلم Awake به کارگردانی مارک راسو، جینا رودریگز، جین باکره، در نقش جیل، پزشک سابق ارتش و معتاد در حال بهبودی بازی می‌کند که متوجه می‌شود دخترش ماتیلدا تنها فردی است که می‌تواند بخوابد در حالیکه بقیه مردم جهان دائما هوشیار هستند. با در خطر انقراض بشریت ناشی از بی‌خوابی سریع، جیل قصد دارد راهی برای پایان بخشیدن به این قسمت عجیب و غریب پیدا کند و در عین حال ماتیلدا را از کسانی که می‌خواهند به او آسیب برسانند، محافظت کند. 

در حالیکه این فیلم با بازخوردهای متفاوتی روبرو شد، توصیه می‌کنیم اگر طرفدار وحشت استرس زا هستید، Awake ارزش تماشا را دارد.


یک نمونه از بهترین فیلم های نت فلیکس ژانر کمدی: نیروی تندر (Thunder Force)

در این کمدی ابرقهرمانی ملیسا مک کارتی از ساقدوش عروس و اکتاویا اسپنسر، برنده اسکار نقش آفرینی می‌کنند و دوستان بیگانه لیدیا و امیلی هستند و در دنیایی زندگی می‌کنند که توسط تروریست‌های فوق وحشتناک ترور شده است. هنگامی که لیدیا به طور تصادفی از توانایی‌های شگفت انگیز خود استفاده می‌کند، این دو باید با هم آشتی می‌کنند و تبدیل به اولین دوقلو ابرقهرمانی می‌شوند و سعی دارند شیکاگو را از شر پادشاه (بابی کاناوال) نجات دهند. این فیلم پرفروش Netflix با حضور جیسون بتمن، ملیسا پونزیو، کوین دان و پوم کلمنتیف، زمان لذت بخشی از تماشای فیلم کمدی را برای شما رقم می‌زند.


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل