ویندوز ۱۰ برای گوشی های هوشمند اعلان ها را از طریق LED اطلاع می دهد

ویندوز ۱۰ برای گوشی های هوشمند اعلان ها را از طریق LED اطلاع می دهد

ظاهراً مایکروسافت قصد دارد امکان اطلاع رسانی در مورد اعلان ها از طریق LED تعبیه شده به همین منظور در تلفن های هوشمند را، به ویندوز ۱۰ بیافزاید. در این راستا امروز اسکرین شات هایی توسط یک وب سایت لهستانی از نسخه ی پیش نمایش بعدی پلتفرم موبایلی یاد شده انتشار یافت، که حکایت از بهبود رابط کاربری و به روز شدن بخش تنظیمات مرتبط به اعلانات آن داشتند.

طبق آنچه در اسکرین شات های مذکور قابل رویت است، به زودی اپلیکیشن های تحت ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند قادر می گردند تا از صداها، ویبره، بنرها و همینطور LEDها برای اطلاع رسانی در مورد اعلان های مرتبط به خود بهره بگیرند.

هر دو سیستم عامل بلک بری و اندروید اکنون سالیانی بسیاری است که از LED برای آگاه ساختن کاربران خود در مورد اعلان های موجود پشتیبانی به عمل می آورند، اما مشخص نیست مایکروسافت که ظاهراً تازه قصد دارد این قابلیت را اضافه نماید امکان تغییر رنگ LED برای نوتیفیکیشن اپ های گوناگون را در نظر گرفته است یا خیر.

در صورت نهایی شدن عرضه ی امکان مورد بحث به کاربران، دو تلفن هوشمند لومیا ۷۳۰ و لومیا ۹۳۰ از جمله موبایل هایی به حساب می آیند که می توانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر موارد پیش تر اشاره شده، ردموندی ها در حال ایجاد تغییراتی در ویندوز ۱۰ هستند که طبق آنها دیگر کاربر برای حذف کردن اشتراک اصلی مایکروسافت خود از یک تلفن هوشمند، نیازی به ریست کردنش نداشته باشد.

در ویندوز فون ۸ شرایط بدین صورت بود که اگر فردی تمایل داشت تا اکانت اصلی مایکروسافت تعریف شده بر روی موبایل خود را حذف نماید، مجبور می شد تا اسمارت فونش را به صورت کامل ریست کند، که البته این امر ظاهراً سبب گلایه های بسیاری نیز گشته بود.

ضمناً از اسکرین شات های منتشر شده می توان مشاهده نمود که اهالی ردموند سعی داشته اند با ایجاد تغییر در انواع مختلف منو ها و همینطور افزودن تصاویر آواتار دایره ای شکل، ظاهر ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند را تا جای ممکن با نسخه ی دسکتاپی آن مطابقت دهند.

انتظار می رود مایکروسافت نسخه ی پیش نمایش بعدی از پلتفرم جدید موبایلش را ظرف چند هفته ی آینده و به منظور بازبینی و گزارش باگ ها در اختیار کاربران علاقه مند بگذارد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل