انتشار پیش نمایش فنی سوم ویندوز سرور ۲۰۱۶

انتشار پیش نمایش فنی سوم ویندوز سرور ۲۰۱۶

ویندوز سرور 2016

در ماه های اخیر و در کنار انتشار نسخه های پیش نمایش ویندوز ۱۰، مایکروسافت نسخه های پیش نمایش فنی ویندوز سرور بعدی، یعنی ویندوز سرور ۲۰۱۶ که در سال ۲۰۱۶ منتشر می شود را عرضه می کرد. در ماه آوریل بود که مایکروسافت بیلد دوم ویندوز سرور ۲۰۱۶ را منتشر کرد، که عنوان آن پیش نمایش فنی دوم بود و شامل تعدادی بهبود و ویژگی بود. حال گابریل آئول اعلام کرده است که پیش نمایش فنی سوم برای ویندوز سرور ۲۰۱۶ در این ماه منتشر خواهد شد.

گابریل آئول در رابطه با جزئیات و ویژگی هایی که با این بیلد همراه خواهند بود، سخن به میان نیاورده است، اما پیش بینی می شود که این نسخه از پیش نمایش شامل یک دسته کامل از تغییرات و بهبود ها در مقایسه با دو پیش نمایش فنی قبلی ویندوز سرور ۲۰۱۶ باشد. علاوه بر این انتظار می رود که بیلدی که منتشر خواهد شد، بالاتر از ۱۰۲۴۰ باشد.

server-2016

اگر چه اطلاعات زیادی در مورد پیش نمایش فنی سوم ویندوز سرور ۲۰۱۶ در دست نیست، اما مدیران سرور بسیاری منتظر هستند تا از آخرین نسخه ی ویندوز سرور استفاده و ویژگی ها و قابلیت های آن را بررسی کنند. البه بسیاری از مدیران سرور درحال حاضر نسخه 2008 را به سایر نسخه ها ترجیح می دهند و هنوز منتظر نظرات سایر ادمین ها هستند تا ببینند که نسخه های 2012 و یا 2016 ارزش مهاجرت را دارند یا نه؟ آیا شما یک مدیر سرور هستید؟ نظر شما در مرود پیش نمایش فنی ویندوز سرور ۲۰۱۶ چیست؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل