استقبال از ویندوزفون + آمار

استقبال از ویندوزفون + آمار

ویندوز موبایل 10 به تازگی نظر بسیاری از کاربران و توسعه دهندگان را به خود جذب کرده است . اما نسخه های قبلی ویندوزفون نتوانستند سهمی بالایی از بازار بدست بیاورند .

اما با معرفی رسمی ویندوز 10 و دانلود بالایی که تنها در چند روز اول بدست آورد ، چشم دوستداران ویندوز فون به سمت مایکروسافت دوخته شد . به این امید که آیا مایکروسافت موفقیت ویندوز 10 را برای ویندوز 10 موبایل (ویندوز فون) تکرار خواهد کرد یا نه ؟ البته بیلدهای آزمایشی که مایکروسافت از ویندوز فون منشتر می کند ، خبر از بهبود این سیستم عامل موبایل می دهد . البته مایکروسافت با رفع اشکالات بیلدهای قبلی ، آن هم با کمک توسعه دهندگان داوطلب  ، نشان از عزم راسخ خود برای فتح بازار خبر می دهد . خبرها حاکی از آن است که نسخه رسمی ویندوز موبایل 10 در ماه شهریور خواهد بود . با تیم پیشگام دو همراه باشید تا به بررسی آماری ویندوزفون بپردازیم .

اما آمارها در موتور جسجوی گوگل نشان از جلب توجه این سیستم عامل در ایران خبر می دهد .

کلمات کلیدی که ما بر روی آنها تمرکز کردیم عبارتند از : "ویندوزفون" ، "ویندوز فون" ، "ویندوز موبایل" و "لومیا" .

این کلمات به خوبی نشان می دهد که نسخه ویندوز موبایل 10 با نام ویندوز فون ( با یک فاصله بین "ویندوز" و "فون" ) شناخته می شود . همچنین پرچم داری همچون لومیا که از سیستم عامل ویندوزفون 8 و 8.1 استفاده می کند نیز ، در مرکز توجهات است . آمار بدین گونه است که کلمات "ویندوز فون" و "لومیا" بیشتر از سایر کلمات جستجو شده اند .

اما در قسمت کلمات کلیدی جستجو شده ، کلماتی همچون "دانلود ویندوز فون" ، "برنامه ویندوز فون" و "بازی ویندوز فون" بسیار بیشتر جستجو شده اند که نشان از تقاضای بالا برای این سیستم عامل می باشد .

 

اما شایان ذکر است که ویندوز فون برای رسیدن به اندروید و تصاحب بخشی از بازارهای تلفن همراه هنوز راه درازی را درپیش دارد و باید صبر کرد ومنتظر ماند ، که آیا مایکروسافت با سیاست های کنونی خود می تواند سهمی از این بازار بزرگ بدست بیاورد یا نه؟

البته کلمات انگلیسی نیز از لحاظ آماری فرق چندانی با کلمات فارسی ندارد . خود می توانید در گوگل ترند کلمات دیگری را امتحان کنید .

نظر شما چیست؟ آیا به موفقیت ویندوزفون امید دارید . با ما درمیان بگذارید .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل