تکنولوژی

آشتی با ویندوزفون + قسمت اول

آشتی با ویندوزفون + قسمت اول
بسیاری هستند که از ترس اینکه نتوانند با یک اسمارت فون ویندوز فون کار کنند سمت این گوشی ها نمی روند و دو پلت فرم توسعه یافته ی دیگر را ترجیح می دهند. برای مثال اگر شما یک گوشی اندرویدی داشته باشید می توانید فایل apk اپ ها را از طریق بلوتوث دریافت کنید و از آن جهت که تعداد دارندگان گوشی های اندرویدی بسیار بیشتر از دارندگان وینفون و آیفون است، فراگیری آموزش کار کردن با آن بسیار راحت تر میسر می شود؛ یا حتی آیفون داران و تعداد فروشگاه هایی که برنامه های آن ها را نصب می کنند کم نیستند و به همین دلیل بسیاری از مردم عادی ویندوز فون ها را گزینه ی نهایی خرید می دانند.
  • ویندوز فون ها قابلیت بسیاری دارند که خیلی از افراد حتی کوچکترین اطاعاتی از آن ندارد. بطور مثال یک لومیا بی شک قویترین و حساس ترین تاچ را روی صفحه نمایش خود دارد.
  • یک ویندوز فون بسیار روان است و حتی در زمانی که حافظه آن تمام و کمال پر باشد باز هم به گونه ای کار می کند که گویی خالی از هر گونه فایلی درون حافظه اش است.
  • ویندوز فون ها سرویس آفیس را بصوت کامل رایگان و پیش فرض بروی خود دارد تا شما بتوانید کارهای اداری و درسی خود را با آن پیش ببرید.
  • ویندوز فون ها بر عکس آیفون ها سیستم عاملی دارند که بسیاری از فایل های اپ هایش را بر روی خود دارد و به همین خاطر برنامه های سبک تری دارد؛ این موضوع باعث می شود تا حافظه ی شما کمتر اشغال شود.
  • ویندوز فون امن ترین سیستم عاملی هست که در حال حاضر وجود دارد؛ بطوریکه بدون کوچکترین ترسی از هک شدن و یا بد افزار ها می توانید از دستگاه های اندرویدی فایل بگیرید و بیمی از هیچ فایل مخربی نداشته باشید زیرا ویندوز فون شما مثل سدی نفوذ ناپذیر است.
  • ویندوز فون ار رابط کاربری آوانگاردی برخودار است که کار کردن با آن به شما حس تازگی و خاص بودن می دهد.
  • ویندوز فون به دلیل سبک و روان بودن باعث می شود که حتی گوشی های پایین رده و میان رده ی آن بسیار و بی شک بهتر از اندروید عمل کند.
  • ویندوز فون هنگ نمی کند و لگ نمیزد مگر اینکه اپلیکیشن خاصی در ویندوز فون شما ایجاد مشکل کند که این مورد نیز به ندرت پیش می آید.
  • لومیا ها بهترین دوربین ها را دارند و همچنین اپلیکیش لومیا کمرا بی شک بهترین اپلیکشین موجود برای عکاسی موبایلی از دیدگاه بسیاری از اهالی تکنولوژی، فقط در سیستم عامل ویندوز فون وجود دارد که اپلیکیشن پیشفرض دوربین های ویندوز فون هاست.
  • ویندوز فون ها از اپلیکیشن فوق العاده ی مسیر یابی به نام HERE MAPS برخوردارند که به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت در همه حال به شما در یافتن مسیرها یاری خواهند رساند.
  • لومیا ها دارای گلنس و دابل تپ می باشند که قابلیت کاربردی جالبی را برای شما به ارمغان می آورد.
موارد بالا تنها بخش کوچکی از دنیایی است که ویندوز فون در اختیار شما قرار می دهد. خب حالا که ما توانستیم شما را قانع کنیم که ویندوز فون بخرید! سراغ این می رویم که به شما آموزش کاملی ارائه کنیم تا بتوانید به راحت ترین شکل ممکن آن را راه اندازی و استفاده کنید. لازم به ذکر است که این مقالات به صورت پی در پی ادامه دارد و تا آنجا پیش می رود که شما بتوانید بدون نیاز به کمک شخصی دیگر به بهترین شکل ممکن از لومیای خود استفاده کنید… ادامه دارد…

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل