مقالات

بروزرسانی دوم ویندوز 10 با نام Redstone

بروزرسانی دوم ویندوز 10 با نام Redstone

بعد از اولین بروزرسانی جامع ویندوز 10 با نام Treshold ، خبرها حاکی از آن است که ما باید منتظر خبرهای جدیدی از بروز رسانی جامع و کلی دومی هم باشیم . این بروزرسانی که Redstone نام دارد این بروزرسانی در مقایسه با Treshold حجم بسیار زیادتری دارد . در واقع این بروزرسانی برای ویندوز 10 ، حکم نسخه 8.1 برای ویندوز 8 را دارد و شامل تغییرات گسترده تر در زیبایی و کارایی ویندوز 10 دارد . در واقع این بروزرسانی بورزرسانی های جامعی را در هسته ویندوز شامل می شود ، که نوید ویندوزی روان تر و با مشکلاتی کمتر را می دهد . بروزرسانی دوم ویندوز 10 با نام Redstone برای یک سال بعد از ارائه رسمی ویندوز 10 ، یعنی در سال 2016 برنامه ریزی شده است .

جالب است بدانید Redstone کد رمز بازی محبوب Minecraft می باشد و این خبر اولین بار توسط سایت neowin.net منتشر شد . همچنین عرضه windows server نیز در سال 2016 می باشد . به همین خاطر شاید مشابهتی بین این بروز رسانی و ویندوز سرور باشد .

از ارائه رسمی ویندوز 10 تقریبا دو ماه می گذرد و مایکروسافت در حال شروع توسعه بروزرسانی Redstone می باشد . در واقع هم اکنون مهندسان ویندوز 10 کد نویسی برای این بروزرسانی را شروع کرده اند .

گویی مایکروسافت قرار است بیلدهای Redstone را در رنج شماره ای 11xxx منتشر کند و بروزرسانی های آن در ویندوز 10 با نام rs1_onecore_mqbase1 اعلان می شود .

در واقع بروزرسانی های Redstone با حروف RS1_ آغاز می شوند ، همان طور که بروزرسانی های Treshold با حروف TH2_ آغاز می شدند .

نظر شما درباره بروزرسانی بعدی ویندوز 10 چیست ؟ چه انتظاراتی از این بروزرسانی بزرگ دوم دارید؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل