مقالات

علاقه ی قمی ها به ویندوز 10

علاقه ی قمی ها به ویندوز 10

تقریبا دو ماهی از عرضه ویندوز به صورت رسمی می گذرد و همان طور که اخبار می گوید چیزی نزدیک به 110 میلیون نفر در سرتاسر دنیا این محصول جدید و قابل تقدیر مایکروسافت را بر روی سیستم های خود نصب کرده اند . اگر چه شاید به دلیل استفاده ایرانیان از ابزارهای گذر از تحریم ، آمار درستی در میزان ویندوزهای نصب شده بر روی سیستم های ایرانی وجود ندارد ، اما آمار موتور جستجوی گوگل آمار جالبی از کلمه "ویندوز 10" می دهد .

برخلاف همه تصورات ، شهر قم در صدر شهرهایی که کلمه "ویندوز 10" را جستجو کرده اند قرار گرفته است . البته بعد از قم ، شهرهایی همچون یزد ، آذربایجان غربی ، کرمان و سایر شهرها قرار گرفته اند . کم ترین جستجوها مربوط به شهر خوزستان می باشد . که نشان از اقبال پایین این شهر نسبت به ویندوز 10 حاکی می شود . این آمار در بازه زمانی یک ساله می باشد .

 

تهران ویندوز 10 ندارد

شهری که در آمار گوگل موجود نبود ، شهر تهران بود . البته در شهر تهران ، لینوکس طرفداران و کاربران حرفه ای تری نسبت به ویندوز 10 دارد که آنها را نسبت به نصب این ویندوز بی نیاز می کند . البته شاید نام تهران در بازه زمانی یک ساله موجود نباشد ولی در بازه زمانی یک ماهه در صدر قرار دارد . البته دلیل آن هم ممکن است به خاطر استفاده تهرانی های از سیستم عامل هایی چون مک و لینوکس می باشد .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل