کمپین تبلیغاتی 'Shot on iPhone 6' اپل، کیفیت دوربین های آیفون 6 را تایید می کند

کمپین تبلیغاتی 'Shot on iPhone 6' اپل، کیفیت دوربین های آیفون 6 را تایید می کند

کمپین تبلیغاتی 'Shot on iPhone 6' مدتی پیش توسط اپل راه اندازی شد تا نمایانگر قدرت و کیفیت دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی آیفون 6 باشد. اپل تصمیم گرفته برای اثبات کیفیت دوربین اصلی آیفون 6، تصاویر ارسالی این کمپین را در قالب یک کتاب عکس با کیفیت به چاپ برساند و به کاربران عرضه کند.

 

اپل با راه اندازی کمپین 'Shot on iPhone 6' سعی دارد کیفیت عکس ها و ویدیوهای دوربین 8 مگاپیکسلی آیفون 6 را به معرض نمایش بگذارد. این غول دنیای تکنولوژی قصد دارد برخی از تصاویر ارسالی کاربران را با تگ اختصاصی 'Shot on iPhone 6' روی بیلبوردهای خود نصب کند و سایر تصاویر و ویدیوها را نیز به شکل یک تیزر تبلیغاتی تلویزیونی دربیاورد. در مجموع 77 عکاس از 70 شهر و 40 کشور در این مسابقه ویژه شرکت کرده اند.

هنوز اطلاعات دیگری از جزییات قرارداد شرکت کنندگان در این مسابقه با اپل در دست نیست اما این شرکت به تازگی عکاسان را با ارسال یک کتاب پر زرق و برق که حاوی عکس های ارسالی خودشان بوده ، غافلگیر کرده است. اولین جلد از این مجموعه که "The Photographs" نام دارد حاوی عکس هایی ست که در آگهی های تبلیغاتی از آنها استفاده شده است. جلد بعدی نیز با عنوان "The Gallery" حاوی عکس هایی ست که به بیلبردهای اختصاصی شرکت اپل در سرتاسر جهان راه یافته اند. اپل برای اثبات با ارزش بودن این کتاب ها، یک جفت دستکش سفید نیز به همراه این آلبوم ها برای کاربران ارسال کرده تا در هنگام لذت بردن از تصاویر آنها، انگشتان دست کاربران صفحات کتاب را کثیف یا روعنی نکند.

آیا اپل این کتاب های ارزشمند را در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین خود عرضه خواهد کرد؟ شکی نیست که بسیاری از طرفداران اپل برای داشتن هر دو جلد این کتاب لحظه شماری می کنند. با توجه به نزدیک شدن فصل تعطیلات و خرید، بعید نیست که اپل تصمیم بگیرد کتاب های خود را به عرضه عمومی برساند. بنابراین اگر به زودی شاهد ارایه این کتاب ها در فروشگاه های معتبر اپل بودید، بهتر است تعجب نکنید.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل