کاربران نکسوس گوگل فضای نامحدود در google photo خواهند داشت

کاربران نکسوس گوگل فضای نامحدود در google photo خواهند داشت

نکسوس محصولات اختصاصی گوگل هستند و به اندروید خام مجهزند در این میان قابلیت های بسیاری دارند و به طور مثال به محض انتشار نسخه جدید اندروید به روز سانی می شوند. اخیرا گوگل اپلیکیشن رسمی خود به نام Google Photo را آپدیت کرده و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

یکی از جدیدترین قابلیت‌هایی که گوگل با این بروزرسانی به اپلیکیشن Photos اضافه کرده، کاملا رایگان است. این قابلیت در واقع فضای ابری نامحدود برای ذخیره سازی تصاویر و ویدیوها آن هم با کیفیت اصلی فایل‌ها است. اما این امکان فقط برای افرادی که از محصولات نکسوس استفاده می‌کنند در دسترس است. در حال حاضر فضای نامحدود و رایگان ذخیره‌سازی عکس و ویدیو، از تصاویری تا ۱۶ مگاپیکسل و از ویدیوهایی تا کیفیت ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند، بنابراین فعلا امکان آپلود ویدیوهای 4K وجود ندارد. اما این موضوع نیز قرار است با یک بروزرسانی تغییر کند. بعلاوه این موضوع برای دارندگان محصولات نکسوس و نیز کسانی که قصد خرید یکی از دستگاه‌های نکسوس را دارند، خبر خیلی خوبی است.

درحالی‌که نسخه ۱.۲۱ اپلیکیشن مورد اشاره هنوز در هیچ کشوری منتشر نشده، اما شما می‌توانید فایل APK آن را از این لینک دانلود کنید. جالب است بدانید که این فایل توسط گوگل امضا شده، بنابراین نصب آن امن خواهد بود. البته اگر باز هم به نصب اپلیکیشن‌ خارج از پلی‌استور اطمینان ندارید می‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و پس از انتشار در پلی‌استور نسبت به این بروزرسانی اقدام کنید.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل