تکنولوژی

اچ تی سی در حال ساخت یک تبلت بر اساس Nexus9 است!

اچ تی سی در حال ساخت یک تبلت بر اساس Nexus9 است!

گفته می شود HTC بعد از ساخت نکسوس ۹ برای گوگل که تحسین بسیاری را نیز در این رابطه برانگیخت، حال مشغول ساخت تبلتی مشابه و تحت عنوان تجاری خودش است.

upleaks در این رابطه و در اشتراک توییترش ذکر کرده که تبلت مورد بحث دارای ابعادی مشابه نکسوس ۹ خواهد بود، از نمایشگری ۹ اینچی با نسبت تصویر ۴ به ۳ بهره برده ولی مشخصات سخت افزاریش متفاوت هستند. همچنین انتظار نمی رود این محصول پیش از سه ماهه ی اول ۲۰۱۵ آماده ی عرضه به بازار گردد.

HTC در زمینه ی تبلت ها تجربیات موفق چندانی ندارد، اولین گجت تولیدی آنها در این دسته بندی با عنوان HTC Flyer زمانی عرضه شد که بازار تبلت های اندرویدی تازه در حال شکل گیری و پیدا کردن جایگاه خودش بود.

دومین تبلت کمپانی تایوانی مورد بحث یعنی HTC Jetstream‌ نیز نتوانست توفیق چندانی بین کاربران به دست آورد و در مجموع و تا به اینجای کار نکسوس ۹ موفق ترین دستاورد آنها به حساب می آید.

شرکت های متعددی تلاش دارند تا با عرضه ی تبلت های نسبتاً بزرگتر مبتنی بر اندروید سهم بیشتری از بازار این محصولات را به دست آورند و در این میان به نظر می رسد کمپانی کره ای سامسونگ تا کنون بیشترین موفقیت را داشته است. باید منتظر ماند و دید آیا برنامه های آتی HTC برای تصاحب سهم بیشتر از این بازار موفقیت آمیز خواهد بود و یا خیر؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل