مقالات برنامه نویسی

ده طراحی لوگوی برتر، جهت الهام گرفتن شما برای طراحی لوگوی مجدد

ده طراحی لوگوی برتر، جهت الهام گرفتن شما برای طراحی لوگوی مجدد

ده طراحی لوگوی برتر، جهت الهام گرفتن شما برای طراحی لوگوی مجدد

طراحی لوگو

یک لوگوی قوی، به منظور ایجاد یک هویت بصری و برند تجاری شما طراحی می شود. در بازار جهانی که پیوسته در حال تغییر است، حصول اطمینان از اینکه لوگوی شما در بسیاری از پلتفرم ها کار می کند، ضروری است. این به معنی نگاه کردن به اپلیکیشن های تلفن همراه و عناصر طراحی وب است تا اطمینان حاصل شود که برند شما با هویت بصری و لوگوی شما منطبق است. در ادامه ده لوگوی برتر که به شما برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق کمک خواهد کرد را معرفی می کنیم:

  • WSP

WSP یک شرکت مشاوره مهندسی است. هدف از طراحی لوگوی مجدد این شرکت، حرکت رو به جلو در سطح جهانی به عنوان یک سازمان واحد و یکپارچه است. تمیز بودن لوگوی شرکت، نشان دهنده یک شرکت قدرتمند و قوی است. همچنین منحنی ها و کنتراست لوگو نیز به مدرنیته بودن و نوآوری نزدیک است.

  • Mastercard

Mastercard یک شرکت بزرگ در حوزه کارت اعتباری می باشد که اخیرا لوگوی خود را تغییر داده است. از بین بردن برخی از آشفتگی و بی نظمی لوگوی قدیمی موجب شکل گیری لوگوی جدید که نماد مدرنیته بودن، سادگی و منظم بودن است، شده است. رنگ طرح گرم و هماهنگ است، در حالی که حلقه های پیوست شده نشان دهنده تعادل و جامعه است.

  • Fitness App

برنامه تناسب اندام – سلاست روان این لوگو موجب حرکت بر روی صفحه نمایش می شود، در حالی که به صورت ماهرانه نقش یک متعهد به تمام تناسب اندام ها را بازی می کند. رنگ های روشن نشان دهنده انرژی و سر زندگی است. علاوه بر اینها، شکل ها در اینجا به سادگی، احساس توانمندسازی جامعه و همبستگی را تحریک می کند.

  • Mama Mafia

این لوگو برای خدمات تحویل مواد غذایی ساخته شده است که ترکیب کاملی از تحویل غذای سریع و تحویل آسوده غذای پخته شده را نشان می دهد. در اینجا کاراکتر بولد شده و سیاه رنگ به راحتی در ذهن مصرف کننده گان ثبت خواهد شد.

  • Plexus Puzzles

این لوگو نشان دهنده یک شرکت بازی آنلاین است که متخصص پازل تعاملی برای کودکان و نوجوانان است. انحنای متن، حس عاطفی و جذاب دارد. رنگ های روشن و گرافیک جذاب احساس لذت و کنجکاو بودن را بیان می کند، در حالی که شکل حرکت و عمق را به تصویر کلی اضافه می کند.

  • Woodheart

این لوگو یک مثال فوق االعاده از سادگی یک برند و سادگی یک پیام است. قلب این شرکت، با طراحی بی نظیر اجرا شده است. خطوط تمیز و مینیمالیسم لوگو، بدون شک پیام برند را زنده می کند.

  • Paint

Paulius Kairevicius، طراح مستقل برند این لوگو را ایجاد کرده است. بازی هوشمندانه در مینیمالیسم کارکردی این لوگو، موجب برندسازی مجدد گسترده ای شده است. رنگ آمیزی گرافیکی حرف "P" دو برابر شده است و متناسب با متن است. خط عمودی زرد متناسب با متن سیاه رنگ است.

  • Lovepill

این لوگو در حقیقت یک مفهوم استفاده نشده برای یک وب سایت دوستیابی با همین نام است. منحنی متن متناسب با گرافیک است و نرمی کلی را در طرح ایجاد می کند. گرافیک هلال قلب هم متناسب و دلپذیر است.

  • studio-science

این لوگوی تیز با شکل هندسی برای یک شرکت طراحی ایجاد شده است. احساس تقارن و معماری حاکی از آن است که این یک شرکت است که می داند چگونه می تواند ترکیب مناسبی از تعادل و ساختار را به مشتریانش ارائه دهد. به همین ترتیب وحدت اشکال و استفاده از فضای سفید نشان می دهد که این شرکت باعث تقویت اتصال به سرویس گیرنده می شود. این طراحی لوگو، سادگی و پاکیزگی و مدرنیته بودن را نشان می دهد.

  • Giant Owl Productions

این لوگو برای یک شرکت تولیدی طراحی شده است و نشان دهنده روند اخیر طراحی لوگوی وب است. استفاده از انیمیشن ها در این لوگو منافع مصرف کننده را افزایش می دهد و تعامل کاربر بر روی صفحه نمایش را نیز افزایش می دهد. عملکرد عالی در این لوگو، دو تایی کردن انیمیشن به عنوان یک بازی در نام شرکت می باشد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل