بازی نقد و بررسی

معرفی بازی Wolfenstein II: The New Colossus

معرفی بازی Wolfenstein II: The New Colossus

جدیدترین نسخه از سری محبوب Wolfenstein در 7 آبان عرضه می شود . این نسخه از بازی تحت عنوان Wolfenstein II: The New Colosuss  به درگیری شخصیت همیشگی بازی یعنی مامور بلاسکوویچ با نازی ها می پردازد . این بازی در سبک اکشن اول شخص قرار دارد و برای کنسول های ps4 و Xbox one و Windows عرضه می شود . نسخه نینتندو نیز در سال 2018 منتشر می شود . ناشر این بازی همچون سالیان گذشته کمپانی Bethesda Softworks می باشد.

بخش داستانی بازی

سری Wolfenstein همیشه تمرکز اصلی خود را بر روی قسمت داستانی و Single Player می گذارد و همین دلیلی است که این بازی همیشه محبوب است . برخلاف بازی های اکشن دیگر همچون Call of Duty و Battlefield که از قسمت داستانی دور شدند و به سمت قسمت چند نفره و آنلاین رفته اند ، Wolfenstein همیشه به گذشته وفادار بوده است . اگر سری قبلی بازی یعنی ، Wolfenstein: New Order را بازی کرده باشید کاملا با داستان آشنا هستید چرا که این نسخه ادامه همان داستان پیشین است . ولی برای کسانی که نسخه قبل را بازی نکرده اند این اطلاعات حیاتی است : در این سری از بازی نازی ها بر خلاف تمام بازی های دیگر در جنگ جهانی پیروز شده اند و شما در نقش یک کهنه سرباز در بیمارستان بستری هستید و دچار فراموشی شده اید تا اینکه یکی از اعضای گروه مقاومت که در حال مبارزه با آلمان ها هستند نزد شما می آید و حقیقت را به شما می گوید . شما به گروه مقاومت می پیوندید و در جهت نابودی نازی ها ماموریت هایی را انجام می دهید . بر طبق دمویی که از بازی در نمایشگاه E3 امسال منتشر شد می دانیم که در مرحله اول سوار بر ویلچر هستیم و با سربازان نازی مبارزه می کنیم ولی جزئیات بیشتری منتشر نشده است . با توجه به نسخه قدیمی می توان این مژده را داد که این سری هم از بازی های قوی به حساب می آید و شما می توانید منتظر یک بازی زیبا و مهیج باشید .

گیم پلی

بازی به المان های سنتی وفادار مانده است و همچنان به صورت نمای اول شخص دنبال می شود و در مراحل مختلف با اسلحه های مختلف به مبارزه با دشمنان می پردازید . این نسخه نیز مانند سری The New Order از سیستم تلفیقی خط سلامتی و پر شدن جان استفاده می کند. در بازی هایی مثل Battlefield و Call of Duty شما قسمتی به اسم نوار سلامتی ندارید و بعد از اسیب وارد شدن به شما جانتان به صورت خودکار زیاد می شود . در بازی Wolfenstein شما قسمتی به اسم نوار سلامتی دارید که وقتی تیر می خورید از آن کاسته می شود و شما می توانید با آیتم های خاصی در بازی آن را دوبباره پر کنید . همچنین اگر سلامتی شما از حدی کمتر شود به صورت خودکار پر می شود .

تنها قابلیت های بازی همان همیشگی ها هستند یعنی : دویدن ، پریدن و گاها شنا کردن . شاید قسمن نسبتا جدید بازی سنگر گرفتن باشد . شما می توانید با گرفتن دشمنان از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده کنید .

حداقال سیستم مورد نیاز

CPU: Intel Core i7-3770 / AMD FX-8350 or better
GPU: Nvidia GTX 770 4GB / AMD Radeon R9 290 4GB or better
RAM: 8 GB                                            
OS: Windows 7, 8.1, or 10 (64-Bit)
Storage: 55GB

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل  

 

1 نظر ثبت شده